141368

بازی‌های باشگاه‌های مس با ادای احترام به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

دنیای معدن -با دستور مدیرعامل شرکت مس دکتر اردشیر سعدمحمدی، بازی‌های باشگاه‌های مس با ادای احترام به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، در اواسط هفته جاری حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل شرکت مس و مدیر گروه روابط عمومی از دستور دکتر سعدمحمدی مبنی بر مزین شدن لباس تیم‌های ورزشی باشگاه‌های مس در مسابقات آتی به تصویر «حاج قاسم سلیمانی» سردار پر افتخار و رشید اسلام و محور مقاومت خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، روز سه شنبه پیش از آغاز بازی تیم فوتسال باشگاه مس سونگون ورزقان و شاهین کرمانشاه بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها با تقدیم گل به تمثال شهید والامقام سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند و این دیدار با یک دقیقه سکوت آغاز شد.
همچنین، پیش از آغاز بازی تیم‌های فوتبال مس کرمان با قشقایی شیراز و تیم فوتبال مس رفسنجان با سپیدرود رشت در روز چهارشنبه یاد و ذکر شهید سلیمانی بر قلب و زبان بازیکنان مس کرمان جاری شد و عوامل تیم فوتبال مس کرمان و رفسنجان در حالی بازی‌های دیروز خود برابر تیم‌های حریف را آغاز کردند که بازی کاملاً در حال و هوای شهادت سردار قلب‌ها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
بازیکنان مس کرمان و مس رفسنجان با پیراهن‌های منقش به تمثال حاج قاسم سلیمانی بازی خود را آغاز کردند و پیش از شروع بازی برنامه ویژه‌ای برای گرامیداشت یاد این شهید همام ازسوی باشگاه مس کرمان و مس رفسنجان صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید