141366

حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی ، به عنوان برترین حوزه ناحیه امام علی (ع) اهواز انتخاب شد


سرگرد حسن مقدمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی شرکت فولاد خوزستان ضمن اعلام این خبر به خبرنگار روابط عمومی، گفت: در ابتدا شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ملت بیدار تبریک و تسلیت می‌گویم. سردار سلیمانی تنها در عرصه‌ی نبرد حاضر نبود. هر کجا نامی از جهاد، مقاومت و خدمت بود، مالک اشتر رهبری عزیز حضوری فعال داشت. جذب نیروهای مردمی با هر عقیده و گرایش نشان از حاکمیت سردار بر دلها داشت.
سرگرد مقدمی با اشاره به فعالیت‌ حوزه شهید بقایی در سه بخش‌ فرهنگی، امنیتی و اجتماعی اظهار داشت: در طول سال برنامه‌های متنوعی از سوی حوزه برگزار می‌شود. این فعالیت‌ها در حوزه‌ی فرهنگی، امنیتی، اجتماعی، عملیات، آموزشی و ورزش همگام با اهداف و سیاست‌های شرکت فولاد خوزستان با بکارگیری نیروهای بسیج اجرا می‌شود. در سومین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز، حوزه بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان، به عنوان موفق‌ ترین حوزه شناخته شد.
فرمانده حوزه بسیج شهید بقایی از حضور مستمر کارکنان شرکت فولاد خوزستان در برنامه‌های بسیج گفت و افزود: کارکنان فولاد خوزستان همواره ثابت کرده‌اند، علاوه بر موفقیت در عرصه‌ی تولید در زمان بروز بحران همگام با سایر اقشار به خدمت‌رسانی می‌پردازند. در سیل فروردین ماه نیروهای بسیج از اولین روزها و تا عادی شدن شرایط، شبانه‌روزی به امداد‌ رسانی پرداختند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در آبان ماه سال جاری از سرگرد حسن مقدمی به عنوان فرمانده برتر حوزه کارگری استان خوزستان تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید