141363

انس با قرآن عامل اصلی وحدت جهان اسلام است

همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، آیین تجلیل از مربیان قرآنی دارالقرآن کریم ذوب‌آهن اصفهان با حضور جمعی از مسؤلین منطقه ، خانواده ها و مربیان قرآنی، در فرهنگسرای امام رضا ( ع) فولادشهر برگزار شد.

در این آیین که مدیر روابط عمومی و فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان ، نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین صیام پور، نماینده ولی فقیه در سپاه لنجان با تبریک این روز فرخنده و قدردانی از مربیان برتر قرآنی گفت : انس با قرآن عامل اصلی وحدت جهان اسلام است. وی با اشاره به هفته بصیرت و حماسه ۹ دی یادآور شد: روز بصیرت و حماسه ۹ دی و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مردم ایران است و در حقیقت حماسه ۹ دی نماد عزت ، استقلال و بصیرت مردم سرافراز ایران است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین نعمتی، مسئول دارالقران کریم ذوب آهن اصفهان در سخنانی به اهمیت قرآن و جایگاه آن در جهان اسلام و زندگی مسلمانان پرداخت و با ذکر احادیث و آیاتی از قرآن کریم گفت: قرآن منشور جاویدان الهی و آخرین کتاب آسمانی برای هدایت بشریت است و از این رو تمام نیازهای انسان در قرآن مطرح شده است ، ما با عمل به قرآن می توانیم تمامی مشکلات امروز جامعه را برطرف نماییم تا به سعادت دنیوی و اخروی نایل شویم.

هنرنمایی دو نخبه خردسال قرآنی

از جمله برنامه های جذاب و قابل تحسین دراین برنامه هنرنمایی دو خواهر خردسال قرآنی (حدیث و ثنا نظری دو دختر ۱۲ و ۴ ساله فریدون شهری ،حافظ کل قرآن ) بود که با بیان آیاتی از قرآن به زبانهای انگلیسی ،ترکی و ...و پاسخ به سؤالات قرآنی ، توجه حاضران را بخود جلب نمودند در این محفل از این دو حافظ کل قرآن تجلیل به عمل آمد .

در پایان این محفل قرآنی از دست اندر کاران و مربیان قرآنی ذوب آهن تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید