141353

اختصاصی/ تی دی سکیوریتی هم امکان 1600 دلاری شدن طلا را مطرح کرد

دنیای معدن -بنا بر اعلام موسسه سرمایه گذاری تی دی سکیوریتیز قیمت طلا ممکن است در صورت ادامه یا بدتر شدن تنش در خاورمیانه به 1600 دلار در هر اونس برسد.

به گزارش دنیای معدن، این فلز روز سه شنبه در حالت ادغام قرار داشت ، اما دوشنبه تحت تاثیر نگرانی از درگیری نظامی بین ایران و ایالات متحده افزایش قیمت شدیدی داشت .

کشته شدن فرمانده نیروی های قدس سپاه پاسداران ایران - سرمایه گذاران را به سمت مکان های امن سرمایه و دور شدن از دارایی های با ریسک هدایت کرد.

تی دی اضافه کرد که ، این نگرانی وجود دارد که ایران در مقابل بر علیه منافع ایالات متحده اقدامات تلافی جویانه انجام دهد ، به علاوه ایمکه نگرانی از "افزایش دائمی در تنش ها در خاورمیانه وجود دارد.

این می تواند به قیمت های نفتی در رقم های صعودی بسیار بالا و کندتر رشد جهانی منجر شود ، سیگنال هایی که روز دوشنبه باعث شد خرید سرمایه گذاران طلا را از بالاترین سطح خود از آوریل 2013 بفرستذ.

تحلیلگران بانک اعلام کردند: "خطر افزایش تنش های ژئوپلیتیکی و شوک تأثیر منفی احتمالی ناشی از آن بر روندعرضه بازار نفت می تواند به صعود طلا به رقم 1600 دلار در هر اونس ترجمه شود و همچنین دیگر فلزات گرانبها را نیز به رقم های رکوردی بالای چندین ساله بفرستد.

دیدگاهتان را بنویسید