141314

برگزاری همایش بصیرت و گرامیداشت حماسه 9 دی در ذوب آهن اصفهان

دنیای معدن -مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی همراه با همایش بصیرت با حضور جمعی از کارکنان، مدیران و بسیجیان ذوب آهن اصفهان، 11 دی ماه در تالار آهن برگزار گردید .

در این مراسم با شکوه که همزمان با روز ولادت فرخنده پرچم دار و پیام رسان حماسه و قیام خونین کربلا حضرت زینب کبری (س) و به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و روابط عمومی شرکت برگزار شد ، سردار غلامعلی کریمی از رزمندگان دوران دفاع مقدس با اشاره به شخصیت والای حضرت زینب (س) به شرح ویژگی های شخصیتی آن حضرت پرداخت و حفظ اسلام و تشیع و سربلندی مسلمانان در طول تاریخ را به دلیل خطبه های عمیق و پیام رسانی های حضرت زینب (س) بعد از حادثه عاشورا و دوران اسارت اهل بیت (ع) دانست. وی در ادامه با یادآوری حماسه های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به رعایت حق الناس اشاره کرد و افزود: اگر ما همواره مواظب اعمال و حرف های خود بوده و به حساب خودمان رسیدگی کنیم، همه کارهای ما درست شده وگره ها گشوده می شود.

وی در ادامه با اشاره به حماسه 9 دی در سال 1388 در کل کشور و حماسه 8 دی در اصفهان به تداوم توطئه های دشمنان اسلام و در راس آن ها امریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا برای نابودی انقلاب اسلامی ، پایگاه های خود در عراق و لبنان را تقویت و برای ضربه و تحدید جمهوری اسلامی عمل می کند. سردار کریمی با اشاره به حوادث آبان ماه امسال گفت: این حوادث شبیه حوادث سال 88 بود با درایت مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای و حضور یکپارچه مردم توطئه ها در نطفه خفه شد.

سرهنگ مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت نیز در ابتدای این همایش ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) گفت : امروز بصیرت آموزی و بصیرت دهی تکلیف همه ما است تا مشکلات جامعه امروزی در زمینه های مختلف برطرف شود.

وی افزود : در شرایط جنگ اقتصادی حاضر نیاز است همه ما در راستای تحقق اهداف شرکت و ارتقاء تولید تلاش و کوشش مضاعف نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید