141292

اولویت‌ های حوزه سلامت و بهداشت فولاد خوزستان


حفظ سلامت کارکنان، تکمیل و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، کاهش حوادث و پایش بیماری های شغلی است
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور سلامت و بهداشت با بیان این مطلب گفت: نگاه مثبت مدیرعامل شرکت به حوزه سلامت و بهداشت کارکنان، فرصتی مناسب برای بهبودهای قابل توجه در این حوزه‌ است.
وی افزود: با استفاده از ظرفیت واحد بهپویی آموزش و توسعه منابع انسانی، بزودی از طریق فراخوانی در حوزه سلامت به نظرات کارکنان خلاق فولاد خوزستان در این حوزه دست خواهیم یافت.
مخبر دزفولی تاکید داشت: بازدیدهای مستمر از مراکز بهداشتی و درمانی وابسته یا طرف قرارداد شرکت و تشکیل کارگروهی برای پیگیری نکات قابل بهبود متعدد، تکمیل متخصصین رشته‌های مختلف پزشکی مورد نیاز کارکنان، زیباسازی، تجهیز و ایمن‌ سازی واحدهای مختلف مراکز بهداشتی و درمانی همراه با اخذ مجوزهای لازم از معاونت درمان دانشگاه، اولویت‌های تعیین شده این حوزه هستند.
وی ادامه داد: ریشه‌ یابی دلایل اصلی وقوع حوادث، برنامه‌ریزی برای پیشگیری از تکرار آن ها و فرهنگ‌ سازی در حوزه ایمنی نیازمند تقویت ساختاری و حمایت واحدهای ایمنی و محیط زیست است.
مخبر از پایش وضعیت بیماری های شغلی، دلایل و راهکارهای پیشگیری از آن‌ ها و ارائه گزارش ماهیانه در کمیته عالی HSE خبر داد.
قائم مقام مدیرعامل در امور سلامت و بهداشت با اشاره به تعدد شرکت‌های تابعه و تنوع فعالیت آن‌ ها گفت: بزودی بازدیدهای دوره‌ ای بررسی وضعیت این شرکت‌ ها در حوزه سلامت و بهداشت برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید