141105

جشن سپاس ویژه ی بازنشستگان فولاد خوزستان برگزار شد


چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درست کاری، بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف شرکت فولاد خوزستان، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر هم سنگران از جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران می سپارند.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، شرکت فولاد خوزستان این افتخار را داشت عصرگاه چهارشنبه ۲۷ آذر ماه ۹۸،‌ میزبان عزیزانی باشد که عمرشان را در مسیر اعتلای این مجموعه بزرگ صنعتی کشور سپری کردند.
این مراسم با قرائت قرآن کریم از سوی سید کریم موسوی قاری بین المللی قرآن و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران با همکاری یگان رزم نوازان لشکر ۹۲ زرهی ارتش آغاز شد.
در ادامه علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور بهداشت و درمان از قداست خانواده سخن گفت و افزود: خانواده یعنی امنیت، آسایش، دلگرمی و معنویت؛ حفظ قداست خانواده، باعث تقویت بنیان جامعه می شود.
وی در ادامه گفت: احترام متقابل میان زن و شوهر لازمه ادامه زندگی است. در زمان عصبانیت و مشاجره، هیچ گاه عباراتی مطلق مانند: هرگز، همیشه، تا یادم هست و ... را به کار نبرید؛ بلکه در فضایی توآم با آرامش و حفظ احترام متقابل، مشکلات را بر طرف کنید.
در بخش بعدی این مراسم، پیام علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان خطاب به بازنشستگان از سوی شهرام ملکی نیا مجری توانمند خوزستانی قرائت شد.
گزارش خبرنگار ما حاکیست، اجرای چند قطعه موسیقی از سوی امید محمودی و سعید سیاحی خوانندگان مطرح استانی و اجرای نمایش کمدی از سوی گروه تئاتر عرشیا از دیگر برنامه های جشن بود.

گفتنی است، در پایان این مراسم به قید قرعه به پنجاه تن از بازنشستگان شرکت فولاد خوزستان هدایایی اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید