140995

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه فولاد خراسان در نمایشگاه ازبکستان

دنیای معدن - بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه فولاد خراسان در نمایشگاه ازبکستان

به گزارش دنیای معدن، دکتر رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان با حضور در نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در تاشکند، از غرفه فولاد خراسان در این نمایشگاه بازدید کرد.
دکتر رحمانی که برای امضای چند تفاهم‌نامه همکاری به پایتخت ازبکستان سفر کرده بود به اتفاق جمعی از مقامات و هیات‌های تجاری همراه، ازغرفه فولاد خراسان درسیزدهمین نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در 21 آذر ماه 98 بازدید کرد.دراین بازدید مقام عالی وزارت با ارایه گزارشی از سوی مهندس پارسا، معاون بازاریابی وفروش شرکت، از وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح‌ توسعه سنگان آگاه شد.کسب رکوردهای قابل توجه تولید، فروش و تامین قطعات و مواداولیه موردنیاز خطوط تولیدمجتمع، هم چنین نیاز مبرم به بازنگری تعرفه های واردات محصولات فولادی به کشور میزبان با هدف تسهیل در مبادلات تجاری از دیگر موضوعاتی بود که در این بازدید با وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران در میان گذاشته شد.
به گزارش واحد روابط عمومی فولاد خراسان در ادامه بازدید ها از غرفه فولاد خراسان، فورکات رحیم اف، معاون وزیر «سرمایه گذاری و تجارت» ازبکستان و مهندس زادبوم، معاون وزیر «صنعت، معدن و تجارت» و رئیس سازمان توسعه تجارت کشورمان، همچنین مهندس نیرآبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان، از غرفه فولاد خراسان در نمایشگاه تاشکند نیز بازدید کردند.
در این بازدید که مهندس حسین‌زاده، رئیس نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران نیز حضور داشت، معاون بازاریابی و فروش مجتمع فولاد خراسان و مدیران «روابط عمومی» و «صادرات» شرکت از مهمانان استقبال کردند و درباره سطح کیفیت و ویژگی‌های محصولات و ظرفیت تولید فولاد خراسان و توانمندی‌های این شرکت در امر صادرات و پاسخگویی به مشتریان، توضیحات کاملی به هیئت رسمی بازدیدکننده ارائه نمودند.
علی شهرام بقراط، مدیر روابط عمومی فولاد خراسان،هدف از حضور در این نماشگاه را معرفی توانمندی ها و تولیدات مجتمع به تجار و بازرگانان ازبکستان، تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی،گسترش مبالادت تجاری و .. اعلام کرد.
این نمایشگاه از 20 آذر ماه به مدت 3 روز در پایتخت ازبکستان برپاست.

دیدگاهتان را بنویسید