140972

ثبت مجتمع فولاد بافق در فهرست منابع وزارت نفت

دنیای معدن - شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در فهرست منابع و تأمین کنندگان(وندور لیست) وزارت نفت ثبت شد

به گزارش دنیای معدن، شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در فهرست منابع و تأمین کنندگان(وندور لیست) وزارت نفت ثبت شد. مدیر فروش مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق از ورود این شرکت در فهرست منابع وزارت نفت خبر داد و گفت : این موفقیت با تمرکز بر توان مهندسان ، متخصصان و کارگران خط تولید و کنترل کیفیت محصول(مواد اولیه ، فرایند تولید و محصول نهایی) در سال جاری محقق شد. رضا ملکی افزود : برخورداری از روش های نوین در حوزه های مدیریت ، محیط زیست و انرژی ، تولید ، مالی و بازرگانی از مهمترین دلایل تأیید و ثبت شرکت در لیست منابع و تأمین کنندگان (وندور لیست) نفت و پتروشیمی محسوب می شود.

وی تولید در شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق را کیفیت محور عنوان کرد و بیان داشت : همواره بر تولید میلگرد با کیفیت تمرکز داشته ایم به طوری که سال گذشته علاوه بر تأمین بازار داخل ، درصد بسیار زیادی از محصولات را به ترکیه که خود از کشورهای تولیدکننده میلگرد و صاحب برند در اروپا و دارای استانداردهای بسیار سختگیرانه ای می باشد ، صادر شده است.


مدیر فروش مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق گفت : این شرکت استانداردهای ملی ایران ، ce اروپا ، گواهینامه های iso در زمینه های مدیریت و محیط زیست ، صرفه جویی انرژی ، ارتباط و رضایتمندی مشتریان را در مدتی کوتاه از زمان راه اندازی ، اخذ نموده است. ملکی افزود : تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با تولید میلگرد با کیفیت ، سهمی در بازار فولاد و آبادانی کشور عزیزمان ایران داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید