140946

استرالیا در یک فصل 706 میلیون دلار خرج اکتشاف کرد

دنیای معدن - هزینه های اکتشاف مواد معدنی در استرالیا طی سه ماهه سوم سال 2019میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 7.7 درصدی نشان می دهد.

به گزارش دنیای معدن، به نقل از وب سایتminingweekly.com هزینه های اکتشاف مواد معدنی در استرالیا طی سه ماهه سوم سال 2019میلادی با 7.7 درصد رشد(معادل 51 میلیون و 500 هزار دلار استرالیا) به 716 میلیون و 300 هزار دلار استرالیا افزایش یافت. اکتشاف فلزات پایه که بیشترین سهم هزینه ها را به خود اختصاص داد با رشد 10.7 درصدی به 20 میلیون و 100هزار دلار استرالیا رسید.

وارن پیرس رئیس انجمن شرکت های معدنی و اکتشاف استرالیا اعلام کرد: اکتشاف مواد معدنی به رشد خود ادامه می دهد چرا که صنعت متعهد به یافتن معادن جدید به منظور ایجاد اشتغال، حق امتیاز و مزایا برای جامعه محلی است.

وی افزود: باوجود اینکه سرمایه گذاری برای شرکت های اکتشافی چالش برانگیز است اما آمارها حاکی از این است که شرکت ها در حال یافتن راه های تدوام برنامه های اکتشافی و حمایت از رشد صنعت هستند. استرالیا هنوز نیازمند سرمایه گذاری در بخش اکتشاف مواد معدنی است تا معادن را برای آینده کشف کرده و اشتغال و رشد صنعت را حفظ کند.ایمیدرو

دیدگاهتان را بنویسید