140940

ذوب آهن اصفهان یک مجتمع عظیم صنعتی ، دانشگاهی است

دنیای معدن -آیین گرامیداشت روز دانشجو با حضور جمعی از مسئولین شرکت و دانشجویان جامع علمی کاربردی ذوب آهن اصفهان ،۱۷ آذر در سالن تشریفات روابط عمومی شرکت برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، در این آیین، حجت الاسلام والمسلمین معصوم زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اصفهان گفت : دانشجویان همواره استکبار ستیز و ضد سلطه بوده و هستند. از طرفی دانشجویان ما با کسب تخصص و داشتن تعهد دینی و انگیزه خدمت به مردم، افتخار جامعه و آینده کشور هستند. .وی بابیان این که دانشجو باید همواره پرسش گر و مطالبه جو باشد افزود: هدف ما در دانشگاه علمی و کاربردی، تحصیل و کار آفرینی است و در همین راستا ذوب آهن اصفهان نیز به عنوان یک مجتمع عظیم صنعتی و دانشگاهی خدمات زیادی به جامعه ارائه کرده است.

دکتر ایران پور، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی ذوب آهن اصفهان نیز با تشریح برنامه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی این دانشگاه ، گفت : با توجه به تولید ریل در ذوب آهن اصفهان در سال جاری رشته کاردانی راهبر لکوموتیو رانی نیز به جمع رشته های این مرکز اضافه شده است.

معرفی دانشجویان وکار آفرین برتر :

در ادامه این آیین از نوراله نورانیان، غلامرضا علیزاده، محمد جواد رضایی، عاصف حیدری، مسعود دارابی، سعید خاشعی، عباس امینی، امید حیدری، مسلم زمانیان، علیرضا نصیری و سمیه عسکری به عنوان دانشجویان برتر و از روح اله غلامی، نیز به عنوان کار آفرین نمونه دانشگاه جامع علمی کاربردی ذوب آهن اصفهان، تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است ، دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی ذوب آهن اصفهان با حضور در محل یادمان شهدا گمنام این شرکت با نثار شاخه های گل به مقام شامخ شهدا، ادای احترام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید