140830

طرح جامع سیستم های یکپارچه شرکت ملی صنایع مس ایران رونمایی شد

دنیای معدن - مدیرعامل صنایع مس ایران گفت : با این سسیستم به سمتی خواهیم رفت که بهای تمام شده برای تمام بخش های مس از معدن تا تولید به طور آنلاین تحت کنترل بوده و مقایسه و ارزیابی می شود .

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل صنایع مس ایران گفت: با این سسیستم به سمتی خواهیم رفت که بهای تمام شده برای تمام بخش های مس از معدن تا تولید به طور آنلاین تحت کنترل بوده و مقایسه و ارزیابی می شود.

اولین محصول زیرساخت (طرح جامع سیستم های یکپارچه شرکت ملی صنایع مس ایران) با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو رونمایی شد. در این مراسم اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران ، این نرم افزار را در مسیر شفاف سازی و تسریع در امور مدیریت دانست و گفت : سیستم مالی ، فروش ، بازرگانی و انبار در مسیری خواهند بود که باعث شفاف سازی شود. وی با بیان اینکه تمام سیستم های مالی بدون در و مکانیزه خواهد بود گفت : با این سسیستم به سمتی خواهیم رفت که بهای تمام شده برای تمام بخش های مس از معدن تا تولید به طور آنلاین تحت کنترل بوده و مقایسه و ارزیابی می شود.


سعدمحمدی هوشمندسازی سیستم مالی شرکت ملی مس را توسط کارکنان این مجموعه را یک افتخار دانست و گفت : جوانان ایرانی با توانمندی های خود دست به دست هم داده تا در این مسیر به جلو پیش رویم. مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ادامه داد : نوید می دهیم در آینده سیستم آی پی در تمام سطوح مختلف برنامه ریزی و اجرا خواهد شد و این سیستم برای ارزیابی رفتار فنی بین المللی و مقایسه آ ن با ایران خواهد بود.
وی اظهار کرد : این شرکت همسو با شرکت های بزرگ دنیا مسیری را طی خواهد کرد که بتوانند خود را با آ نها قیاس کنند و در همه سطوح به صورت هوشمند عمل کند و این امر برای راحت تر بودن تصمیم مدیریتی است. سعد محمدی معتقد است این اتفاق در مس شکل گرفت تا ساختار نوین حاکم بر این صنعت شود.


وی تصریح کرد : امیدوارم سهم مس در تولید ناخالص ملی ارتقا پیدا کند و با افزایش دانش فنی به زودی بتوان حرف اول را زد. وی در پایان گفت : این برنامه تا اردیبهشت سال آینده به طور کامل تکمیل خواهد شد. در ادامه مراسم ، معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مس گفت : این نرم افزار با دست های پرتوان کارشناسان گروه ساوا طراحی ، تولید و در دسترس قرار گرفته است. این سامانه در راستای سیاست گذاری و تاکید مدیرعامل شرکت مس در خصوص لزوم هوشمندسازی سیستم و جریان شفاف و روان اطلاعات در شرکت مس در دستور کار قرار گرفت و فاز نخست این سامانه با عنوان سیستم حسابداری مالی راه اندازی شد.


حسنی گفت : با بهره برداری از این طرح گام مهمی در جهت شفاف سازی و بسترسازی برای کنترل پذیری هر چه بیشتر تراکنش های مالی برداشته شده است. وی با تاکید بر امنیت بالای این سامانه گفت : سیستم جامع امکان پکیارچه سازی اطلاعات در شرکت مس را فراهم می آورد از این رو امکان سرعت بخشیدن به تصمیم های استراتژیک کوتاه مدت و بلندمدت را فراهم می کند.
صبا نمایشی

دیدگاهتان را بنویسید