140816

استخراج ۱۷ میلیون هزار تن سنگ آهن درسیرجان

دنیای معدن - در سال جاری بیش از ۱۷ میلیون و ۶۶۱ هزار تن سنگ آهن در شرکت گهر زمین سیرجان تولید شده است که این میزان سبب افزایش تولید درشرکت گهرزمین شده است.

به گزارش دنیای معدن، بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت گهر زمین سیرجان میزان استخراج ۱۱ ماهه سال مالی ۹۷-۹۶، شانزده میلیون و ۶۲ هزار تن است که طی ۱۱ ماهه سال مالی ۹۸_۹۷ شاهد استخراج بیش از ۱۷ میلیون و ۶۶۱ هزار تن سنگ آهن در این شرکت هستیم و این امر تولید شرکت گهرزمین را افزایش داده است.

بر اساس این گزارش با همدلی و همیاری مجموعه امور معدن و پشتیبانی مدیران ارشد شرکت گهر زمین بهینه سازی عملیات معدنکاری با استفاده از پیاده سازی و راه اندازی سیستم های PM, RCM, CM و سر آمد همه آن ها سیستم کارآمد بومی سازی شده گسیل هوشمند ماشین آلات (DISPATCHING) در کنار سازماندهی فعالیت های بخش های مختلف معدن، در ۱۱ ماهه سال مالی ۹۸-۹۷ به میزان افزون بر یک میلیون و ۵۹۹ هزار تن سنگ آهن بیشتر نسبت به دوره مشابه سال قبل دست یافته است.

همچنین بخش عمده ای از قطعات، با تلاش کارکنان امور معدن در بخش تعمیرگاه پیمانکار در مرحله ساخت قرار دارد که این امر، تاخیر در تعمیرات و نگهداری ماشین آلات معدنی را به حداقل رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید