140762

مدیرعامل چادرملو خبر داد :

ثبت ۲ رکورد جدید در کارخانه های چادرملو

دنیای معدن - مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو گفت : دو رکورد جدید در کارخانه های تولید شمش فولاد و آهن اسفنجی چادرملو ثبت شد .

به گزارش دنیای معدن، محمود نوریان اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه ، میزان تولید آهن اسفنجی در واحد مگامدول احیای مستقیم چادرملو به یک میلیون و ۱۰ هزار تن رسید. وی افزود : این در حالی است کارخانه احیای مستقیم چادرملو اولین سال تولید خود را آغاز کرده و اواخر آبان ماه امسال با حضور رئیس جمهور اسلامی ایران رسماً افتتاح شد. نوریان بیان کرد : پیش بینی شده است تا پایان امسال میزان تولید آهن اسفنجی دراین واحد عظیم فولادی به ظرفیت اسمی خود یعنی یک میلیون و ۵۵۰ هزار تن برسد.


مدیرعامل چادرملو عنوان کرد : این درحالی است که واحدهای صنعتی به طور معمول پس از سه تا چهار سال به ظرفیت حداکثری تولید خود می رسند و این موفقیت قابل توجهی برای چادرملو محسوب می شود. وی یادآور شد : بر اساس همین گزارش ، در آبان ماه امسال با تولید ۹۰ هزار و ۸۴۵ تن شمش فولادی در کارخانه فولاد چادرملو ، رکورد جدیدی در تولید ماهانه به ثبت رسید و در مجموع هشت ماهه گذشته ۶۶۲ هزار تن شمش فولاد در این کارخانه واقع در مجتمع صنعتی چادرملو تولید شده است.

نوریان ادامه داد : طی این مدت همچنین بیش از ۲ میلیون و ۳۳۷ هزار تن گندله آهن در کارخانه گندله سازی مجتمع صنعتی چادرملو تولید شده است.
وی اظهار داشت : از سوی دیگر در دوره هشت ماهه گذشته ، بیش از ۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تن سنگ آهن و کنسانتره در مجتمع معدنی چادرملو تولید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید