140749

چادرملو تنها شرکتی است که زنجیره تولید فولاد را به صورت کامل دارد

دنیای معدن - مدیر اموربازرگانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو درباره آخرین اقدامات چادرملو در زمینه بازرگانی این شرکت گفت : از دی ماه سال گذشته واحد احیای شرکت چادرملو وارد مدار شده و ما تنها شرکتی هستیم که زنجیره تولید فولاد را به صورت کامل داریم .

به گزارش دنیای معدن، محمد کیوان آرا با بیان این مطلب گفت : سیاست شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از سال های گذشته به این صورت بوده که رویکرد داخلی داشته ، اما در ادامه مسیر به دلیل تحریم ها و مشکلاتی که در تامین ارز برای شرکت به وجود آمد به صادرات شمش فولادی چادرملو اقدام کردیم و اولین محموله شمش چادرملو در سال ۹۷ به ایتالیا صادر شد. وی ادامه داد : همچنین بعد از این اقدام ، برنامه ریزی انجام شد که ماهانه یک یا ۲ محموله صادراتی برای بازارهای هدف که عمدتا در جنوب شرق آسیا قرار دارند ، داشته باشیم.
البته این کار بعد از رعایت کف های عرضه شروع شده است. کیوان آرا گفت : صادرات شمش یکی از اقداماتی بود که در دوران تحریم آن را آغاز کردیم و روند بسیار خوبی یافت. علاوه بر آن درمورد الکترود گرافیتی که اکنون در کشور برای فولادسازان به عنوان یک بحران قلمداد می شود ، چادرملو مشکلی ندارد. چراکه برای مصرف ۳ سال الکترود گرافیتی خود را با توجه به دستورالعمل هایی که وزارتخانه و ارگان های ذی ربط داشتیم ، تهیه کردیم و این بحران حل شده است.
اگرچه بحران های جهانی نیز کاهش پیدا کرده و باعث شده تا دست ما در خرید راحت تر باشد. مدیر بازرگانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیزبه عصر معدن گفت : درخصوص عرضه در بورس نیز باید اشاره کنم که پذیره نویسی برای ۳ ماه را انجام دادیم و کف عرضه ای که به ما ابلاغ شده را با وجود اعتراضی که به آن داریم ، رعایت می کنیم. در نتیجه کسانی که خریدار محصولات چادرملو باشند امکان خرید از طریق بورس کالا برای آنها فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید