140516

انتشار گزارشی از رونق تولید در شرکت مس

دنیای معدن - شماره تازه مجله «عصر مس» با پرونده‌ای درباره «رونق تولید» در شرکت مس منتشر شد. مجله «عصر مس» با عنوان «رسانه مکتوب صنعت مس ایران»، شماره نهم دوره تازه و شماره ۷۸ پی‌درپی این نشریه به‌شمار می‌رود و به تاریخ مهر و آبان ۱۳۹۸ در ۱۰۴صفحه انتشار یافته است.

در این نشریه آخرین رویداد‌ها و دستاوردهای شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه تولید، توسعه، فروش، آموزش و مسوولیت اجتماعی منتشر می‌شود. براساس این گزارش، در این شماره از نشریه، گفت‌وگویی اختصاصی با دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با تیتر «از گسترش توسعه تا افزایش تولید» دیده می‌شود. پرونده ویژه این شماره مجله «عصر مس» که به موضوع «رونق تولید در شرکت مس» اختصاص یافته نیز در فصل دوم منتشر شده است.

به گفته «حیدر ضیغمی» مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط‌عمومی شرکت مس، «مس آباد» نماد فرهنگ‌ مسوولیت‌پذیری شرکت مس در قبال کارکنان و خانواده‌های آنان است. ضیغمی درباره انتشار نخستین شماره نشریه «مس‌آباد» گفت: این مجله، با هدف تولید محتوایی مفید، موثر و مناسب برای فرزندان کارکنان شرکت ملی صنایع مس ایران و در دو بخش کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است و جمعی از نویسندگان، شاعران و تصویرگران باتجربه کشور در تهیه این نشریه همکاری داشته‌اند. مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط‌عمومی شرکت مس با تاکید بر اینکه سرمایه اصلی هر سازمان، نیروی انسانی آن است، اظهار کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران نه تنها نسبت به کارکنان بلکه نسبت به خانواده‌های آنان فرهنگ مسوولیت‌پذیری دارد؛ چراکه هرگونه برنامه‌ریزی در این راستا منجر به افزایش بهره‌وری و وفاداری کارکنان به سازمان می‌شود. وی با بیان اینکه تقویت فرهنـگ سـازمانی اثرات مفید و سازنده‌ای بر حفظ و افزایش کارآیی منابع انسانی دارد، گفت: در همین راستا و با هدف عمق بخشی به روابط بین کارکنان و خانواده‌های آنان با شرکت ملی صنایع مس ایران و با حمایت دکتر سعد محمدی مدیرعامل شرکت مس تصمیم بر این گرفته شد تا علاوه بر نشریه داخلی سازمان که با عنوان «عصر مس» منتشر می‌شود نشریه‌ای مختص کودکان و نوجوانان کارکنان شرکت مس نیز منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید