خانه    معدن    صنایع معدنی    یادداشت و مقالات    گزارش تصویری    بورس    اقتصادی    ورزشی    عمومی    سلامت    تماس    درباره ما  
یکشنبه، 27 بهمن 1398 - 23:42   
  تازه ترین اخبار:  
   پربازدیدهای امروز  
  تقاضا ضعیف بود / بازارجهانی فولاد در هفته گذشته
  هدف ایمیدرو افزایش سهم بخش معدن و صنایع معدنی در تولید ناخالص داخلی / تاکید بر نقش بانوان در موفقیت های ایمیدرو
  دریافت تندیس بلورین دهمین همایش جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط فولاد خوزستان
  تقدیر از «مجتمع فولاد خراسان» به عنوان صادرکننده نمونه استان
  معدن تیتانیوم کهنوج به بخش خصوصی واگذار شد
  ۵ محدوده مستعد معدنی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد
  رشد 8 درصدی تولید فولاد خام طی دی ماه
  تالار محصولات صنعتی و معدنی متنوع می شود
  تولید گندله برزیل کمتر می شود
  بومی سازی «الکترود گرافیتی» تحقق یک رویا؟!
 
   اخبار ورزشی  
  قدرت الشارجه یعنی چهار بازیکن خارجی؛ کابوس استقلال حالا مقابل پرسپولیس!
  سفر پر هیاهوی ستاره سابق پرسپولیس به محل بازی سرخ‌ها+عکس مطالب پیشنهادی!
  خلیل‌زاده و فتح‌ا…زاده یا چهره ناشناس؟!!
  احضار مربی استقلال به کمیته انضباطی باشگاه !!
  موافقت مشروط استقلال با جدایی مهدی قائدی (جزئیات)!
  دستکش‌های جدید دروازه‌بان استقلال را ببینید!!
  سرمربی الاهلی خبر داد: عمر السومه و یوسف بلایلی به استقلال می‌رسند
  شارجه امارات، دیاباته دارد!
  آخرین تلاش‌ها برای رساندن قائدی به الاهلی
  پرده‌برداری از نقاط قوت و ضعف حریف استقلال
- اندازه متن: + -  کد خبر: 140358صفحه نخست » اکتشافات معدنیچهارشنبه، 17 مهر 1398 - 13:01
غریب پور: ایمیدرو توسعه زیرساخت ها را همزمان با توسعه معادن انجام می دهد
 غریب پور: ایمیدرو توسعه زیرساخت ها را همزمان با توسعه معادن انجام می دهددنیای معدن - رئیس هیأت عامل ایمیدرو در مراسم آغاز عملیات اجرایی خط دوم مسیر سنگان- خواف- رشتخوار- تربت حیدریه تاکید کرد: این سازمان علاوه بر توسعه بخش معدن و صنایع معدنی، توسعه زیرساخت ها را نیز انجام می دهد.
  

به گزارش دنیای معدن، خداداد غریب پور که امروز به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی، نمایندگان مجلس و مسوولان محلی در شهرستان تربت حیدریه حدور یافته بود، گفت، تصریح کرد: معادن سنگان برنامه ایجاد ظرفیت تولید 17.5 میلیون کنسانتره و 15 میلیون تن گندله سنگ آهن را در دست اجرا دارد که در این میان برنامه توسعه زیرساخت ها نیز اهمیت بسزایی یافته است.

وی ادامه داد: توسعه سنگان علاوه بر اینکه مانع خام فروشی مواد معدنی می شود شرایط توسعه زیرساخت در مناطق مجاور را هم در پی دارد.
غریب پور تاکید کرد: احداث این مسیر منافع چند وجهی برای توسعه منطقه، توسعه صنایع معدنی و اشتغال دارد.
رئیس هیأت عامل ایمیدرو پیش بینی کرد که مسیر سنگان به تربت حیدریه تا 40 ماه به اتمام برسد.
غریب پور یادآور شد: کل خط دوم جاده سنگان، خواف، رشتخوار تا تربت حیدریه 151 کیلومتر است که برای اتمام آن 866 میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود.
وی ادامه داد: با همکاری راه آهن درصدد طراحی خط آهن 800 کیلومتری سنگان بافق هستیم تا بخشی از سنگ آهن سنگان از طریق خط آهن حمل شود.
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت خاطر نشان کرد: دولت به تنهایی قادر به سرمایه گذاری برای توسعه نیست و در این میان حضور بخش خصوصی نقش ویژه ای دارد.

   
  

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© دنیای معدن 1388
info@donyayemadan.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار