خانه    معدن    صنایع معدنی    یادداشت و مقالات    گزارش تصویری    بورس    اقتصادی    ورزشی    عمومی    سلامت    تماس    درباره ما  
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 - 13:44   
  تازه ترین اخبار:  
   پربازدیدهای امروز  
  معادن طلای ایران را بشناسید
  چشم انداز تامین سنگ آهن
  بزرگ ترین فولادساز کشور در چالش تامین مواد اولیه
  رشد تولید فولاد خام ایران بیش از 20 برابر رشد تولید جهانی
  آینده بازارهای کالایی بعد از کرونا
  قیمت آهن ,میلگرد 1398/12/07
  عامل قتل مرد معدن دار در انتظار مجازات
  تحولی در حمل مواد معدنی کشور
  طبس قطب زغال‌سنگ کشور
  رشد تولید ۸ محصول منتخب معدنی
 
   اخبار ورزشی  
  فرهاد مجیدی استعفا داد؟
  اتفاق عجیب برای استقلال پیش از دیدار با گل گهر
  تغییر کمک داور بازی گل‌گهر و استقلال
  فتح‌الله‌زاده: موسوی هنوز رأی به مدیرعاملی من نداده است/ برای حضور مظلومی اتفاق‌نظر وجود نداشت
  فرهاد مجیدی استعفا داد؟
  رادوشوویچ گلر شماره یک شد، بیرو نیمکت‌نشین!
  استعفای شفاهی فرهاد مجیدی در آستانه دیدار با گل گهر
  تمرین استقلال در آستانه بازی با گل‌گهر تعطیل شد
  مسئولین پرسپولیس می‌خواستند که به استقلال بروم ؛ گادوین منشا پس از مدت ها فاش کرد
  مخالفت مجیدی با حضور مظلومی در استقلال(عکس)
- اندازه متن: + -  کد خبر: 140358صفحه نخست » اکتشافات معدنیچهارشنبه، 17 مهر 1398 - 13:01
غریب پور: ایمیدرو توسعه زیرساخت ها را همزمان با توسعه معادن انجام می دهد
 غریب پور: ایمیدرو توسعه زیرساخت ها را همزمان با توسعه معادن انجام می دهددنیای معدن - رئیس هیأت عامل ایمیدرو در مراسم آغاز عملیات اجرایی خط دوم مسیر سنگان- خواف- رشتخوار- تربت حیدریه تاکید کرد: این سازمان علاوه بر توسعه بخش معدن و صنایع معدنی، توسعه زیرساخت ها را نیز انجام می دهد.
  

به گزارش دنیای معدن، خداداد غریب پور که امروز به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی، نمایندگان مجلس و مسوولان محلی در شهرستان تربت حیدریه حدور یافته بود، گفت، تصریح کرد: معادن سنگان برنامه ایجاد ظرفیت تولید 17.5 میلیون کنسانتره و 15 میلیون تن گندله سنگ آهن را در دست اجرا دارد که در این میان برنامه توسعه زیرساخت ها نیز اهمیت بسزایی یافته است.

وی ادامه داد: توسعه سنگان علاوه بر اینکه مانع خام فروشی مواد معدنی می شود شرایط توسعه زیرساخت در مناطق مجاور را هم در پی دارد.
غریب پور تاکید کرد: احداث این مسیر منافع چند وجهی برای توسعه منطقه، توسعه صنایع معدنی و اشتغال دارد.
رئیس هیأت عامل ایمیدرو پیش بینی کرد که مسیر سنگان به تربت حیدریه تا 40 ماه به اتمام برسد.
غریب پور یادآور شد: کل خط دوم جاده سنگان، خواف، رشتخوار تا تربت حیدریه 151 کیلومتر است که برای اتمام آن 866 میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود.
وی ادامه داد: با همکاری راه آهن درصدد طراحی خط آهن 800 کیلومتری سنگان بافق هستیم تا بخشی از سنگ آهن سنگان از طریق خط آهن حمل شود.
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت خاطر نشان کرد: دولت به تنهایی قادر به سرمایه گذاری برای توسعه نیست و در این میان حضور بخش خصوصی نقش ویژه ای دارد.

   
  

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© دنیای معدن 1388
info@donyayemadan.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار