140311

ماینکس 2019 با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار می‌شود

دنیای معدن -هشتمین نمایشگاه سالانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX 2019) و هشتمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی متالورژی و مواد (iMat2019) از 15-17 مهرماه 1398 با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش دنیای معدن، MINEX2019 با هدف ارائه آخرین تجهیزات، تکنولوژی، ماشین‌آلات و خدمات داخلی و خارجی در زمینه معدن و صنایع معدنی ایران، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی کشور، هم‌اندیشی با مقامات، اساتید، دست‌اندرکاران و اندیشمندان مرتبط با معدن و صنایع معدنی، معرفی توانمندی‌های بخش خصوصی و سازمان‌های دولتی، معرفی منابع تأمین مالی جهت طرح‌ها و پروژه‌ها و شناسایی و معرفی توانمندی‌های معدنی ایران برگزار خواهد شد.
معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات، بورس و اقتصاد، صنایع معدنی، اکتشاف، ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست، دانشگاه و سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی بخش‌های مختلف این نمایشگاه بین‌المللی هستند که در مصلی امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.
بر اساس این گزارش، ماینکس 2019 با حضور بیش از 130 شرکت و بنگاه اقتصادی داخلی و خارجی از 18 کشور بزرگ روز دوشنبه 15 مهرماه با حضور مسئولانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان نظام‌مهندسی معدن و بنگاه‌های بزرگ معدنی کشور در مصلی امام خمینی (ره) افتتاح خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید