140300

دومین مدال زرین حرفه ای گرایی در روابط عمومی به مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اعطا شد

دنیای معدن - دومین مدال زرین حرفه ای گرایی در روابط عمومی به فرزاد ارزانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اعطا شد.

به گزارش دنیای معدن، هفتمین کنفرانس ملی حرفه ای گرایی در روابط عمومی، صبح شنبه ۱۳ مهرماه، با حضور جمع کثیری از فعالین عرصه ارتباطات و روابط عمومی ایران در هتل المپیک تهران برگزار شد.


در این مراسم، سید غلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاست گذاری کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی مطرح کرد:
مهندس ارزانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان از معدود مدیرانی است که جایگاه روابط عمومی را به درستی می شناسد و به این جایگاه در مجموعه خود بهاء می دهد، اقدامات این مقام قابل تقدیر است.
در این کنفرانس با عنوان روابط عمومی دیجیتال برگزار و اساتید و صاحب نظران ضمن سخنرانی به ارایه مقالات برگزیده پرداختند.


این گزارش می افزاید: در جریان برگزاری هفتمین رویداد ملی حرفه ای گرایی در روابط عمومی ، انتخاب و معرفی مدیر نمونه ملی روابط عمومی در حوزه صنعت در بخش مسوولیت های اجتماعی از دیگر برنامه های این کنفرانس بوده که در این دوره پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط اعضای شورای سیاست گذاری هفته روابط عمومی ایران، و اعضای شورای سیاست گذاری هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی، فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از شرکت های گروه فولاد مبارکه اصفهان، شایسته تقدیر گردیده و در این کنفرانس مدال زرین دومین مدیر ملی جهادی حرفه ای گرایی در روابط عمومی در حوزه مسوولیت های اجتماعی را دریافت کرد.

تقدیر از خانواده های پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و ارتباطات به همراه تقدیر از مدیران روابط عمومی منتخب کنفرانس از دیگر برنامه های هفتمین کنفرانس ملی حرفه ای گرایی در روابط عمومی است.


گزارش دبیرخانه کنفرانس می افزاید: تجلیل و تقدیر از خانواده های مرحوم میرزابابا مطهرنژاد و هوشنگ عباس زاده از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و ارتباطات به همراه تقدیر و تجلیل از روسای مرکز روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت و وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی، مدیران روابط عمومی شرکت های فولادمبارکه اصفهان ، ایران خودرو، سایپا، کمیته امداد، ذوب آهن اصفهان و فولاد هرمزگان، بیمه سرمد، بانک آینده و شهردای اصفهان از دیگر برنامه های این کنفرانس است.


در این مراسم از رضا صفریان مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان، به عنوان ایفای نقش ویژه در حوزه مسئولیت های اجتماعی با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.
همچینن از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان جهت نقش ارزنده در توسعه روابط عمومی تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید