140118

شفافیت از صفات بارز فولاد خراسان است

دنیای معدن - مدیر عامل فولاد خراسان در مراسم افتتاحیه ممیزی شخص ثالث یکی از صفات بارز این مجتمع عظیم صنعتی را وجود اطلاعات شفاف آن نام برد.

به گزارش دنیای معدن، مراسم افتتاحیه ممیزی شخص ثالت با حضور معاونان، مدیران و تیم ممیزی از شرکت S.G.S سوئیس در روز شنبه 23 شهریور ماه 1398 در محل دفتر مدیر عامل شرکت برگزارشد.
دکتر غفوری ضمن خوش آمدگویی به تیم ممیزی، برگزاری ممیزی و شناسایی عدم انطباق های عمده و جزیی را به عنوان یک فرصت و شانس در جهت ارتقا مجموعه دانست.


وی درباره توفیقات و دستاوردهای فولاد خراسان که طی گزارشی برای تیم ممیزی ارائه شد،گفت: آن چه که تا امروز بدست آمده نتیجه تلاش موثرو شبانه روزی تمامی کارکنان و همدلی و همراهی ارزشمند خانواده بزرگ فولاد خراسان و تیم مدیریت حرفه ی آن است که امیدوارم روند دستیابی به توفیقات بیشتر با همراهی و هم افزایی همکاران در این مجتمع ادامه یابد.


مدیر عامل درباره روش های بهبود و نتایج ارائه شده توسط تیم ممیزی گفت: بایستی این نتایج را در راستای اصلاح، بهبود عملکرد و پیشبرد اهداف شرکت به کار گیریم.


در ادامه این نشست، مهندس عبادی سر ممیز تیم ارزیابی، این ممیزی را بر اساس استانداردهای سیستم های مدیریتی کیفیت، زیست محیطی، ایمنی و بهداشت، آموزش ، رضایت مشتریان و رسیدگی به شکایت مشتریان دانست و افزود: این ممیزی بر اساس الزامات استانداردهای سیستم های مدیریتی یاد شده کلیه فرایندها بر اساس دامنه تعریف شده توسط آقایان دکتر قیصر ،عضدی، پورامینی و خانم دبیدیان به مدت 3 روز مورد ممیزی قرار خواهدگرفت.

دیدگاهتان را بنویسید