139747

تلاش مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در تولید و رفع وابستگی به بیگانگان قابل تقدیر است

آیـت‌الله سیــد یـوســف طباطبایی‌نژاد نماینــــدۀ ولی‌فقیـــه و امام‌جــــمــــعۀ اصفــــهان در دیدار مدیرعامل فولاد مبارکه با ایشان تصریح کرد: تلاش مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در تولید و رفع وابستگی به بیگانگان قابل‌تقدیر است.

امام‌جمعۀ اصفهان با اشاره به نقش مدیریت در ادارۀ امور، تصریح کرد: همان‌گونه که امیرالمؤمنین علی (ع) هم تأکید فرموده‌اند، کارها باید به افراد خبره و مستعد سپرده شود تا آن‌ها تجارب خود را در راه پیشرفت این مرز و بوم به کار گیرند و مطمئنا این امر با وجود مدیریت کارآمد فولاد مبارکه و مجاهدت‌های کارکنان آن در حال تحقق است. به یقین این تجارب می‌تواند در پیشرفت و آبادانی کشور مؤثر واقع شود.
وی دست‌یابی به رکوردهای پی‌درپی در فولاد مبارکه را مصداق عینی مدیریت مؤثر و تلاش قابل‌تقدیر کارکنان این واحد صنعتی دانست و گفت: خودکفایی در تولید محصولاتی که کشور را از بیگانگان بی‌نیاز می‌کند، باعث افزایش روحیه و امید در کشور و تقویت نگاه اقتصادی درون‌زاست که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در خاتمۀ سخنان خود اظهار امیدواری کرد مدیران و کارکنان در راه تولید و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران همچنان موفق باشند.

مدیران و کارکنان فولاد مبارکه سربازان وطن هستند
به گزارش خبرنگار فولاد، در این دیدار صمیمانه مهندس عظیمیــــان ضمـــن ارائۀ گـــــــزارشی از دستاوردهای شرکت فولاد مبارکه در سال 97 و چهارماهۀ سال جاری گفت: مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه از همان ابتدای سال، تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت رونق تولید را نصب‌العین خود قرار داده‌اند و با تلاش مضاعف، علی‌رغم همۀ محدودیت‌ها و موانعی که دشمن بر سر راه تولید و اقتصاد کشور قرار داده است، توانسته‌اند به موفقیت‌های جدیدی در ایجاد ارزش‌افزودۀ اقتصادی برای ذی‌نفعان شرکت، بومی‌سازی تجهیزات و قطعات موردنیاز صنعت فولاد کشور و ثبت رکوردهای جدید در سال رونق تولید دست یابند.
مهندس عظیمیان مدیران و کارکنان فولاد مبارکه را سربازان وطن دانست و گفت: تلاش خواهیم کرد تا در جبهۀ صنعت و در بزرگ‌ترین فولادسازی کشور که سرچشمۀ رونق تولید است و در بالا و پایین‌دست، بسیاری از صنایع را تحت پوشش قرار داده است، به‌گونه‌ای عمل کنیم که همچنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در کمال اقتدار اقتصادی، پایدار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید