139628

عملیات جاده سازی با اعتبار 300 میلیارد ریال در لامرد

دنیای معدن - مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد از اجرای بیش از 73 کیلومتر عملیات زیرسازی و آسفالت با اعتبار 300 میلیارد ریال در این منطقه خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، فریدون فدایی دولت افزود: در منطقه ویژه لامرد این جاده دسترسی صنایع با دو باند آسفالت شده به عرض ۱۶ متر از محور لامرد - خنج و ورودی سایت به ساختمان درب خروج گمرک منطقه ویژه، نیروگاه برق غدیر انرژی و کارخانه آلومینیوم جنوب را امکان پذیر کرده است.

وی با بیان اینکه تقویت زیر ساخت های ارتباطی، مسیر اجرای پروژه های عمرانی و صنعتی را هموار می کند گفت: این جاده از ورودی سایت به صورت مستقیم با دو باند به طول ۶۲۰۰ متر به اراضی مرکزسایت رسیده است.

این مقام مسئول با تقدیر از تلاش های کارشناسان و دست اندرکاران این منطقه اظهار کرد: برای ایجاد ارتباط و دسترسی به صنایع کوچک از جاده شریانی، راه های فرعی برای صنایع پایین دستی آلومینیوم، کارخانه تولید بتن آماده و کارخانه آسفالت و نیروگاه خورشیدی به طول ۷۵۰۰ متر احداث شده است.

فدایی دولت افزود: همچنین در سایت ۵۵ هکتاری گمرک جهت حمل و نقل، تخلیه و بارگیری محموله‌های گمرکی جاده ای به طول ۲۵۵۰ متر زیرسازی شده است.

فدایی دولت با ابراز رضایت از روند تقویت و تکمیل زیر ساخت های این منطقه تصریح کرد: پیشرفت هایی که در فرایند ایجاد زیر ساخت ها به دست آمده منجر به افزایش تعداد متقاضیان سرمایه گذاری در این کانون مهم صنعتی شده است.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد جزو یکی از مناطق ویژه صنایع انرژی بر تحت مدیریت ایمیدرو است که در جنوب استان فارس واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید