139534

افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت شمش فولاد خوزستان نسبت به آخرین معامله

دنیای معدن - امروز روز شلوغی برای فولادی ها در بورس کالا بود به گونه ای که طی روز جاری تالار صنعتی بورس کالا شاهد عرضه شمش بلوم دو شرکت فولاد خوزستان و فولاد کاوه جنوب کیش بود و سایر عرضه ها متعلق به میلگرد شرکت های فولاد آذربایجان، فولاد سپید فراب کویر و ذوب آهن اصفهان می شد.

به گزارش دنیای معدن: شمش بلوم فولاد کاوه جنوب کیش در تالار صنعتی با قیمت پایه ۳۱۴۷۹ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه شد و با رقابت صورت گرفته قیمت پایانى با ۶.۱۴ درصد رشد ۳۴۵۵۴ ریال معامله شد. حجم این عرضه ۱۰ هزار تن و تقاضا ۴۳۵۰۰ تن بوده و در نهایت ۱۰ هزار تن مورد معامله قرار گرفت.

شمش بلوم فولاد خوزستان نیز که با قیمت پایه ۳۱۴۷۹ ریال عرضه شده بود به واسطه رقابت خوب خریداران به قیمت پایانى ۳۶۲۹۲ ریال فروخته ش که ۱۵.۲۹ درصد رشد داشته است. حجم عرضه فولاد خوزستان نیز ۳۰ هزار تن بود که ۱۲۲ هزار تن تقاضا ثبت کرد.

معامله امروز شمش فولاد خوزستان در بورس کالا گویای این مسئله است که قیمت نسبت به آخرین عرضه فولاد خوزستان که ۱۱ تیر ماه بوده افزایش ۳۰۱ تومانی یعنی رشد ۹ درصدی داشته است. در ۱۱ تیر نیز فولاد خوزستان ۳۰ هزار تن شمش را به بورس آورده بود که با تقاضای ۵۷ هزار تن مواجه و در نهایت قیمت از قیمت پایه یعنی ۳۱۹۵۸ ریال به ۳۳۲۷۸ ریال ارتقا یافت.

سبد میلگرد فولاد سپید فراب کویر که تناژ عرضه شده آن ۳۳۰۰ تن بود با قیمت ٣۵٣٧٠ ریال عرضه شد و با تقاضای ۶۳۳۶ تنی قیمت پایانى تا ٣٧٨٩۴ ریال بالا رفت.

سبد میلگرد مخلوط ذوب آهن اصفهان هم با عرضه ۴۴۰۰ تنی و با قیمت پایه ٣۵٣٧٠ ریالی با تقاضای ۱۳۶۱۸ تنی مواجه و در نهایت با قیمت پایانى ٣۶۶۵٣ ریال معامله شد.

سبد میلگرد فولاد آذربایجان با حجم ۴۴۰۰ تن با قیمت پایه ٣۵٣٧٠ ریال عرضه شد و با قیمت پایانى ٣٧۵۴١ ریال معامه شد. حجم تقاضای ثبت شده ۹۸۵۶ تن بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید