139477

وضعیت معادن شن و ماسه ساوجبلاغ بررسی شد

دنیای معدن - وضعیت فعالیت معادن شن و ماسه شهرستان ساوجبلاغ عصر یکشنبه با حضور مدیرکل استاندارد البرز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش دنیای معدن؛ رعایت الزامات زیست محیطی و ازریابی کیفیت محصولات معادن از اهداف بازدید و بررسی فعالیت معادن شن و ماسه البرز اعلام شد.

فتانه شکرالهی مدیرکل استاندارد البرز گفت: معادن شن و ماسه از عوامل اصلی و پایه ای در ساختمان هستند و از اهمیت زیادی برخوردار بوده و تلاش می کنیم تا به صورت مستمر پایش و بررسی شود.
وی افزود: در استان البرز تمام ۲۲ واحد تولیدی شن و ماسه مشمول استاندارد اجباری هستند و توانسته اند پروانه استاندارد را کسب کنند.


مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: برای تولید کنندگان استمرار کیفیت ضروری است و اگر هر زمان متوجه شویم که کیفیت افت کرده از ادامه فعالیت واحدهای متخلف جلوگیری خواهیم کرد.


رئیس انجمن شن و ماسه ساوجبلاغ هم از استاندارد بودن کلیه محصولات تولیدی در واحدهای شن و ماسه این شهرستان خبر داد و گفت: واحدهای ما با همکاری و هماهنگی سازمان استاندارد به پیش رفته و کلیه تولیدات خود را بر اساس الگوی ابلاغی از سوی این سازمان ارائه می کنند.


علی شیرخانی افزود: محصولات ما در سه مرحله مورد آزمایش قرار می گیرد و پس از اطمینان از استاندارد بودن محصول اقدام به فروش و عرضه آن می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید