139457

معاون استاندار و فرماندار نیشابور:

نقش اقتصادی فولاد خراسان همراه با اقدامات فرهنگی و اجتماعی آن تاثیرات فراوانی درتوسعه نیشابور دارد

دنیای معدن -فولاد خراسان میزبان برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی شهرستان نیشابور با محوریت فرمانداری شهرستان بود.

به گزارش دنیای معدن، فولاد خراسان میزبان برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی شهرستان نیشابور با محوریت فرمانداری شهرستان بود.

در مراسم« نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر« به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که با محوریت روابط عمومی فرمانداری نیشابور و با حمایت و همکاری واحد روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان صبح پنج شنبه 6 تیر ماه در سالن اجتماعات فولاد خراسان برگزار شد، مدیران اجرایی شهرستان به همراه مسئولین و کارشناسان روابط عمومی خود حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم معاون برنامه ریزی و فناوری فولاد خراسان گزارش کاملی از اقدامات این مجتمع برای حاضرین در نشست عنوان نمود.

در ادامه این مراسم معاون استاندار وفرماندار نیشابوربا بیان نقش مهم اقتصادی فولاد خراسان در کشور به نیابت از شهرستان، در این مراسم در سخنانی نقش و کارکرد اجتماعی و فرهنگی این مجتمع را همراه با نقش اقتصادی آن حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: اقدامات این مجتمع در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی مایه قوت و امید شهرستان است و تاثیرات قابل ملاحظه ای در تسهیل و تسریع توسعه شهرستان دارد.

مهندس شیبانی با بیان فعالیت های فرهنگی و اقتصادی فولاد خراسان منجله همکاری با شهرداری در حوزه های فضای سبز ،عقد تفاهم نامه ورزشی ،انجام اقداماتی در راستای محیط زیست شهرستان، همکاری و کمک با دستگاه های اجرایی که نیاز به مساعدت داشته اند افزود: اوج و نقطه عطف فعالیت این مجتمع در سال 98 در راستای مسئولیت های اجتماعی، انتخاب آن به عنوان معین اقتصادی در منطقه 5 شهرستان به عنوان فرد مثلث اقتصادی درتقویت توسعه روستایی و ایجاد تعادل و توازن در عدالت اجتماعی در زمینه های فرهنگی، علمی، کمک به بهره وری بیشتر در روستاها ، ایجاد ارزش افزوده ، تولید بیشتر، و استفاده از ظرفیت های بالقوه روستا در راستای توسعه شهرستان دانست .

معاون استاندار و فرماندار نیشابور هدف از برگزاری این مراسم را مروری بر فعالیت های یکساله از تلاش روابط عمومی های اداراتی دانست که مدیران دستگاه های اجرایی با اعتماد به مسئولان روابط عمومی خود فرصت های را برای آنان فراهم نموده تا آنان بتوانند با پیگیری مستمر اطلاعات شفاف ، سازنده و مطلوب دستگاه خود را به اطلاع مردم برسانند.

شیبانی هنر روابط عمومی ها را در راستای تحقق فرایند کیفی دمکراسی، ایجاد اطلاع رسانی شفاف، تقویت آگاهی در راستای قضاوت عاقلانه و عادلانه و ایجاد تقویت امید در مردم دانست و افزود: امید و وحدت امروز یک اتفاق اساسی در راستای تحقق منافع ملی است و پیوند بین دولت و ملت بخشی از وحدت ملی است که آن منتهی به تلاش روابط عمومی ها می گردد که در این راستا مردم، دولت را از خود بدانند و سطح مشارکت آنان را افزایش دهند و برای دستیابی به این هدف از تطمیع،پروپاگاندا و تبلیغات استفاده نگردد و روابط عمومی های نقش خود را کم اهمیت ندانسته و به این مهم واقف باشند که ارتباط دولت و ملت از مسیر روابط عمومی ها تقویت می گردد.

گفتنی است در پایان این مراسم از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی دانشگاه علوم پزشکی،شهرداری،اداره ورزش و جوانان،اداره صنعت معدن و تجارت،جمعیت هلال احمر، فرمانده انتظامی و همچنین از مسئولین کمیته شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان منجمله مدیر روابط عمومی فولاد خراسان تقدیر بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید