139392

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد :

۲۵ درصد درآمد صندوق فولاد از شرکت های زیر مجموعه است

دنیای معدن -مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور اشاره به اینکه همه مطالبات صندوق با مدیریت مالی پرداخت شده است گفت: طی سالجاری ۲۵ درصد یعنی حدود یکهزار میلیارد تومان از درآمد صندوق فولاد از شرکت های زیرمجموعه این صندوق است .

به گزارش دنیای معدن، محمدجواد عسکری روز چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات بازنشستگان فولاد در کرمان با بیان اینکه طی سال گذشته صندوق فولاد با برنامه ریزی توانسته ۳۰۰ میلیارد تومان تامین مالی کند افزود: در بودجه اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان برای ما مصوب شده که یکهزار میلیارد تومان از بودجه مورد نیاز ما کمتر است.
وی با بیان اینکه طی ۲ سال آینده صندوق فولاد یک صندوق سرآمد در کشور می شود گفت: اگر کار در صندوق به خوبی انجام شود هیچ نیازی به دولت نخواهد بود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به اینکه همه مطالبات صندوق با مدیریت مالی پرداخت شده است تصریح کرد: در سال ۹۸، ۲۵ درصد (حدود یکهزار میلیارد تومان) از درآمد صندوق فولاد از شرکت های زیرمجموعه خودش است.
عسکری گفت: در سال ۹۹ تلاش می شود که بودجه مورد نیاز صندوق را از شرکت های زیرمجموعه خود تامین کنیم .
وی با اشاره به اجرای آیین نامه فولاد که دغدغه همه است گفت: در سالجاری خدمات برای بازنشستگان فولاد که بیماری صعب العلاج دارند به صورت رایگان ارائه می شود.

نشست بررسی مسائل و مشکلات بازنشستگان فولاد استان کرمان امروز (چهارشنبه) با حضور میرهادی قره سید رومیانی معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها و نصراله بازوند معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد رضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، محسن دلبری مدیر کل امور استان ها و حسن معتمدی مدیر کل امور مالی و ذیحساب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد صادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و جمع زیادی از نمایندگان جامعه کارگری استان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد.

در این نشست ارائه خدمات بیمه ای مطلوب و به روز شدن حقوق بازنشستگان از مصوبات بود که از سوی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید