139362

تولید شمش طلای 500 گرمی استاندارد در مجتمع طلای موته

دنیای معدن - شمش طلا با وزن 500 گرمی استاندارد در مجتمع طلای موته تولید شد.

به گزارش دنیای معدن، مدیر مجتمع طلای موته اصفهان گفت: برای رضایتمندی و افزایش تعداد مشتریان شمش طلای 500 گرمی استاندارد در این مجتمع تولید شد.

علیرضا طالاری، مدار آبگیری استحصال طلا از سد باطله را از مهمترین طرح های این مجتمع دانست و افزود: با راه اندازی این طرح علاوه بر بازچرخانی حدود 85 درصد از آب فرآیند سالیانه حدود 40 کیلوگرم به تولید شمش طلای این مجتمع افزوده خواهد شد.

وی گفت: این مجتمع در ششمین دوره جایزه بهره برداری معادن و صنایع معدنی سازمان ایمیدرو بعنوان تنها مجتمع شرکت تهیه وتولید مواد معدنی ایران موفق به کسب نشان سه ستاره پیشروان شد.

مدیر مجتمع طلای موته افزود: در پی اقدامات زیست محیطی مرحله مطالعاتی ، آزمایشگاهی ونیمه صنعتی طرح انتخاب گونه گیاهی مناسب برای بازسازی واحیای اکوسیستم مجتمع طلای موته به پایان رسیده و با ایجاد زیرساخت وسرمایه گذاری لازم برای اجرای صنعتی ، این طرح با نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در دست اجراست.

علیرضا طالاری افزود: همچنین در این مجتمع طبق برنامه توسعه طرح احیای اکوسیستم 10 هزار اصله نهال بومی به مساحت 300 هزارمترمربع کاشته شده و برای نگهداری و پرورش این نهال تلاش می شود.

وی گفت: پارسال در مجتمع طلای موته 401 کیلوگرم شمش خالص طلا تولید شد که این میزان تولید بیش از 31 درصد بیشتر از برنامه تولید بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید