139005

به دنبال ارتقا جایگاه آلومینیوم المهدی هستیم/ تا پایان سال ۴۶۸ دیگ فعال خواهیم داشت

دنیای معدن - مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی هرمزال گفت: تمامی هدفمان این است تا بتوانیم جایگاه شرکت آلومینیوم المهدی هرمزال را ارتقا بخشیده و جایگاه حقیقی اش برسانیم.

به گزارش دنیای معدن حمید مهتدی، افزود: از زمان حضور مجددم در این مجتمع صنعتی اقدام به چند کار اساسی برای برون رفت از وضعیت گذشته انجام دادم.

وی بابیان اینکه در ابتدا به هم ریختگی و بی نظمی سبب پایین آمدن راندمان تولید می شود، تصریح کرد: با اتخاذ تصمیماتی به نظم این مجموعه سر و سامان داده شد تا بتوانیم راندمان تولید و بازده فعالیت مان را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی هرمزال با اشاره به اینکه پس از آن مطالبات و حقوق کارکنان و کارگران را سامان بخشیدیم و اکنون نیز این روند به خوبی انجام و مشکلات برطرف شده است، اظهار کرد: با برگزاری جلسات مختلف مشکلات پیش روی بازنشستگان این شرکت را نیز بررسی و برطرف کردیم.

وی ادامه داد: در زمان ابتدای حضورم تولید محصولات شرکت آلومینیوم المهدی ۶۰ درصدش نو گرید بود که با مدیریت و برنامه ریزی دقیق و برگزاری جلسات مختلف با کارشناسان امر از ابتدای اردیبهشت دیگر فلزی "نو گرید" در شرکت آلومینیوم المهدی تولید نمی شود و به صفر رسیده است و تمامی تولیدمان در رده "های گرید" است.

مهتدی با اشاره به اینکه فلزهای "نو گرد" باقیمانده از گذشته با اتخاذ تدابیر مناسب و فرآیند تولیدی مان ارتقا کیفیت داده شده و در فواصل زمانی در تلاش برای ارتقا به "های گرد" هستیم، اضافه کرد: تمامی این فعالیت ها صورت گرفت تا بتوانیم جایگاه شرکت آلومینیوم المهدی هرمزال را ارتقا بخشیده و جایگاه حقیقی اش برسانیم.

وی با بیان اینکه آلومینیوم المهدی تأثیر ملی دارد و سهم مهمی در تولید آلومینیوم کشور داراست، عنوان کرد: در تلاش برای آندسازی موردنیاز سایر صنایع کشور هستیم تا بتوانیم نشان دهیم توانمندی آلومینیوم المهدی در تمامی بخش ها در حال ارتقاست.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی هرمزال در پایان گفت: در زمانی که این مجتمع صنعتی تحویل بنده داده شد تعداد دیگ های فعال ۱۰۷ دیگ بود که اکنون به ۱۲۰ دیگ رسیده و تا پایان سال تمامی دیگ ها راه اندازی شده و به ۴۶۸ دیگ خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید