138901

کارگر؛ جانی بر پیکره تولید

دنیای معدن - ۱۱ اردیبهشت بهانه ای است تا به جایگاه شریف ترین انسان ها بیندیشیم؛ انسان هایی که نیروی پرتوان چرخ توسعه صنعت و معدن کشور هستند و البته تولید و توسعه بدون حضور این قشر، به کالبدی بی جان می مانند.

خداداد غریب پور- معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو

اهل همت رخنه در سد سکندر می کنند
این سبک دستان، کلید فتح را دندانه اند
"صائب تبریزی"

۱۱ اردیبهشت بهانه ای است تا به جایگاه شریف ترین انسان ها بیندیشیم؛ انسان هایی که نیروی پرتوان چرخ توسعه صنعت و معدن کشور هستند و البته تولید و توسعه بدون حضور این قشر، به کالبدی بی جان می مانند.
به طور حتم دستیابی به اهداف والا در ارکان مختلف اقتصاد، با حضور این عزیزان معنا می یابد و‌ از این روست که خود را همواره قدردان کارگران می دانیم.

همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند: "کارگر، ستون فقرات اقتصاد و تولید است" و به واقع بدنه اصلی اقتصاد مقاومتی را تشکیل می دهد.

نیروی انسانی پر تلاش و کارآزموده در عرصه صنعت و معدن به شایستگی می داند که سهم والایی در عامل "رونق" را دارد؛ و این ماموریتی است که در یک حرکت جمعی، خود را وفادار به تحقق آن می دانیم تا به اهداف والای توسعه دست یابیم.

اینچنین است که اهمیت نیروی کار و کارگر برجستگی بیشتری پیدا می کند.

بدیهی است، توجه به دغدغه های کارگران را بر خود تکلیف بدانیم و در مسیر رفع مشکلات و همچنین بهبود معیشت، امنیت و آسایش جمعیت کارگری کشور گام های اساسی برداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت شهدای کارگر و ایثارگران گرانقدر، بر جهادگران عرصه تولید و توسعه درود بی پایان می فرستم و خود را سپاسگزار تلاش های این عزیزان می دانیم.

سالروز گرامیداشت مقام کارگر را به همه تلاشگران عرصه کار و تولید به ویژه کارگران بخش معدن و صنایع معدنی تبریک می گوییم و همگی خود را برای آغازی دوباره و شکل گیری سالی پر رونق برای اقتصاد ملی آماده می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید