138888

ارسال 100هزار تن سیمان اهدایی به مناطق سیل زده گلستان آغازشد

دنیای معدن - مدیرعامل کارخانه 'سیمان پیوند' گلستان اعلام کرد که این واحد تولیدی مقدار 100 هزار تن محصول خود را برای بازسازی مناطق سیل زده این استان اختصاص داده و ارسال این محموله های اهدایی را در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، آغاز کرده است.

به گزارش دنیای معدن، سیدعباس حسینی گفت: این مقدار سیمان در راستای منویات رهبری انقلاب و دستور رییس بنیاد مستضعفان کشور، برای بازسازی اماکن مسکونی مناطق سیل زده گلستان اهدا شده و ارزش آن 160 میلیارد ریال است که بتدریج به مناطق سیل زده گلستان ارسال می شود.
وی اضافه کرد: نخستین محموله سیمان اهدایی این واحد تولیدی برای مناطق سیل زده گلستان 10 هزار تن در نظر گرفته شده و ارسال آن از هفته جاری برای مناطق سیل زده استان گلستان آغاز شد.
حسینی ادامه داد: سیمان مورد نیاز مناطق سیل زده گلستان متناسب با نیاز و نیز اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان پیمانکار، بلافاصله به مناطق سیل زده ارسال می شود.
وی تصریح کرد: این واحد تولیدی یکی از زیر مجموعه های بنیاد مستضعفان کشور است و در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در منطقه محروم گالیکش گلستان در سال 90 به بهره برداری رسید.
مدیرعامل کارخانه سیمان پیوند گلستان ادامه داد: براین اساس این واحد تولیدی علاوه بر کمک رسانی برای احداث واحدهای مسکونی سیل زدگان، در احداث یک دهنه پل بر روی رودخانه 'گرگانرود' نیز مشارکت دارد.
شهرستان گالیکش با 63 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

دیدگاهتان را بنویسید