138857

۱۰۰ تن سیمان اهدایی اصناف بجنوردی به مناطق سیل زده ارسال می شود

دنیای معدن - رئیس اتاق اصناف بجنورد گفت: ۱۰۰ تن سیمان اهدایی اصناف و کسبه بجنوردی به مناطق سیل زده راز و جرگلان خراسان شمالی ارسال می شود.

به گزارش دنیای معدن، مهدی امیدوار در مصاحبه در بجنورد با اشاره به همکاری اصناف بجنورد در یاری رساندن به مردم سیل زده استان خراسان شمالی اظهار کرد: از ابتدای وقوع حادثه سیل در استان، اصناف بجنورد از طرق مختلف سعی در کمک رسانی به سیل زدگان را داشتند که ازجمله آن می توان به تهیه و ارسال نایلون برای پوشش منازل در همان روزهای ابتدای سال اشاره کرد.

وی با اشاره به آخرین اقدامات و کمک های انجام شده از سوی اصناف مرکز استان گفت: همیاری کسبه و اصناف بجنورد همچنان ادامه داشته و اکنون این کمک های در قالب طرح هایی همچون «جهاد همبستگی ملی» و یاری صنوف برای بازسازی منازل انجام می شود.

رئیس اتاق اصناف بجنورد از اعزام گروه بررسی جهت اعلام نیازمندی های فعلی سیل زدگان استان خبر داد و ادامه داد: بر اساس بررسی های انجام شده از سوی گروه اعزامی اتاق اصناف بجنورد به مناطق سیل زده راز و جرگلان، مردم خسارت دیده در وضعیت فعلی نیازمند مصالح ساختمانی برای ترمیم بناهای خود هستند.

وی در انتها با اشاره به کمک ۱۰۰ تن سیمان از سوی اصناف بجنوردی گفت: مجموعه اتاق اصناف بجنورد و اتحادیه های وابسته به آن بر اساس رایزنی با کارخانه سیمان بجنورد، ۱۰۰ تن سیمان برای مناطق سیل زده راز و جرگلان تهیه کردند که طی چند روز آینده به این مناطق اعزام و برای مرمت بناهای مسکونی و دامداری های ساکنین مورداستفاده قرار می گیرد.

گفتنی است باران های شدید و سیل آسا در خراسان شمالی قریب به ۷ هزار منزل مسکونی شهری و روستایی را در شهرستان های مختلف این استان تحت تأثیر تخریب قرارداد.

دیدگاهتان را بنویسید