138692

محمد کشانی:استمرار امداد رسانی به مناطق سیل زده استان اولویت اصلی ماست

دنیای معدن - محمد کشانی، مدیرعامل فولاد خوزستان از استمرار امداد رسانی به مناطق سیل زده خبر داد.


به گزارش دنیای معدن، محمد کشانی عصرگاه ۱۷ فروردین ۹۸ در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی، اظهار داشت: در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک رسانی مستمر به ساکنان مناطق سیل زده، با تمام توان و بسیج کلیه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی مشغول فعالیت هستیم.
وی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی گروه فولاد خوزستان امداد رسانی و تلاش یکپارچه برای جلوگیری از خسارت به شهروندان عزیز است و در همین راستا اعزام ماشین آلات سنگین جهت احداث و تقویت سیل بندها و ترمیم مسیرهای ارتباطی در دستور کار قرار دارد.
کشانی افزود: با توجه به هشدار ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر احتمال مجدد طغیان رودخانه کارون و تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران فولاد خوزستان، مناطق پر خطر شناسایی و امداد رسانی به این مناطق با سرعت در حال انجام است.
وی تاکید داشت: در کنار مناطق و روستاهای حاشیه رودخانه، شهرستان حمیدیه نیز جزو مناطق پر خطر محسوب می شود و امداد رسانی به ساکنان این شهرستان از اهداف اصلی ماست.
مدیرعامل فولاد خوزستان ادامه داد: طی روزهای گذشته علاوه بر حضور مستمر مسئولان شرکت در مناطق سیل زده و بکارگیری ماشین آلات سنگین راه سازی، تعداد صدها سرویس سرباره جهت ترمیم مسیرهای ارتباطی، چادرهای مسافرتی برای اسکان ساکنان مناطق سیل زده، هزاران عدد گونی جهت ایجاد سیل بند و همچنین توزیع غذای گرم و آب آشامیدنی صورت گرفته و این خدمت رسانی در وسعت بیشتری ادامه خواهد داشت.
کشانی در پایان سخنان خود گفت: وظیفه ما خدمت رسانی مطلوب به شهروندان است و این مهم با ظرافت و سرعت تا عادی شدن شرایط موجود ادامه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید