138634

رئیس هیات عامل ایمیدرو ابلاغ کرد:

8 شاخص خط مشی کیفیت برای مدیران مجموعه ایمیدرو

دنیای معدن - رئیس هیات عامل ایمیدرو خط مشی کیفیت را برای مدیران شرکت ها، مجتمع ها و طرح ها و نیز مدیران و مشاوران ستادی این سازمان ابلاغ کرد.

به گزارش دنیای معدن، خداداد غریب پور درباره خط مشی کیفیت ایمیدرو گفت: این سازمان در راستای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی کشور از طریق توانمندسازی، مدیریت بهینه طرح های توسعه، سیاست گذاری و نظارت اثر بخش بر واحدهای زیرمجموعه با رعایت الزامات کاربردی و قوانین و مقررات مربوطه، 8 شاخص در قالب خط مشی کیفیت این سازمان را پیگیری می کند.

وی افزود: مدیریت ارشد سازمان و کارکنان، خود را متعهد به رعایت خط مشی و بهبود مستمر مدیریت کیفیت براساس استاندارد 9001:2015 ISO می داند و در راستای اجرای این بیانیه از همه توان خود برای افزایش کیفیت در عملکرد، حفظ منافع ذینفعان و رسیدن به اهداف این سازمان استفاده می کند.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به شاخص های خط مشی کیفیت این سازمان، تصریح کرد: این شاخص ها شامل «مدیریت بهینه طرح ها»، «توجه به توسعه پایدار و استفاده بهینه منابع»، «حمایت از تداوم تولید و توجه به تامین داخلی»، «جذب حداکثری سرمایه و مشارکت بخش خصوصی» و «ایجاد هم افزایی درون و بیرون بخشی معدن و صنایع معدنی» است.

وی ادامه داد: «تسهیل امور داخلی سازمان و کاهش اثرات محدودیت های بین المللی»، «توجه به بکارگیری دانش و فناوری روز و حمایت از بومی سازی آنها» و نیز «حفظ و ارتقای سلامت و توسعه و توانمندسازی سرمایه های انسانی» از دیگر شاخص های خط مشی کیفیت ایمیدرو است.

غریب پور خاطرنشان کرد: برای اطمینان از میزان اثربخشی خط مشی کیفیت، این بیانیه به صورت دوره ای مورد بازنگری قرار می گیرد و در صورت لزوم بروز رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید