138598

استخدام در مجتمع فولاد خراسان از طریق آزمون در بهار 1398

دنیای معدن - از طریق آزمون استخدامی 202 نفر در مجتمع بزرگ فولاد خراسان جذب خواهند شد.

به گزارش دنیای معدن، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خراسان گفت: در این آزمون که بهار سال 1398 برگزار می شود، 202 نفر در مقاطع تحصیلی مختلف اعم از دیپلم متوسطه، کاردانی و کارشناسی در رشته و گرایش های مورد نیاز شرکت جذب خواهند شد.

فریدون صبوریان با بیان این که تاکید مدیریت فولاد خراسان بر جذب حداکثری کارکنان از میان نیروهای توانمند و بومی منطقه است، افزود: بر همین اساس در مقطع تحصیلی دیپلم متوسطه، صرفا افراد بومی شهرستان های نیشابور و فیروزه مجاز به شرکت در آزمون هستند و در مقطع کاردانی نیز فقط از میان داوطلبان بومی استان «خراسان رضوی» جذب نیرو خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: آغاز به کار پذیرفته شدگان بر حسب نیاز واحدهای مختلف به مرور و در طول سال 1398 انجام می پذیرد.

صبوریان یادآورشد: شرایط جذب، تعداد نیروهای مورد نیاز و رشته های تحصیلی، از طریق آگهی منتشره در روزنامه های رسمی شرکت (دنیای اقتصاد و خراسان) و محلی در اختیار عموم قرار گرفته است و آخرین مهلت پر کردن فرم ثبت نام 25 فروردین ماه 1398 می باشد.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خراسان تصریح کرد: داوطلبان واجد شرایط استخدام در بزرگ ترین مجتمع صنعتی شرق کشور، از تاریخ 19اسفند 1398 همزمان با انتشار آگهی تا پایان مهلت تعیین شده با مراجعه به نشانی اینترنتی: http://kdteel.iran-azmoon.ir ثبت نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید