138392

برگزاری دوره آموزشی «ممیزی عملکرد HSEE شرکت های ایمیدرو»/ برنامه تقدیر از واحدهای برتر

دنیای معدن - مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان، دوره هماهنگی و آموزشی برای «ممیزی عملکرد HSEE مدیران واحدهای تابعه در سال 98» برگزار می کند.

به گزارش دنیای معدن، امیر ولدخانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای برنامه ارتقای عملکرد مدیریت بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی در واحدهای تابعه ایمیدرو، با حمایت مدیران ارشد این سازمان، تاکنون 2 دوره ممیزی عملکرد HSEE واحدهای تابعه انجام شده است.

وی افزود: با توجه به رشد متوسط 15 درصدی ارتقای عملکرد واحدهای تابعه در گزارش ممیزی های انجام شده و ارتقای قابل توجه در عملکرد HSEE، طی بر نامه ریزی انجام شده و استفاده از تجارب حاصله قرار است ممیزی های آتی با افزایش تعداد واحدهای تحت ممیزی و ارتقای کیفی روش ممیزی انجام شود.

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ایمیدرو خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری سومین برنامه ممیزی عملکرد HSEE مدیران واحدهای تابعه ایمیدرو در سال 98، دوره آموزشی و هماهنگی برنامه مذکور با حضور مدیران، مسئولان HSEE واحدهای تابعه و ممیزان این برنامه، روز دوشنبه 13 اسفند سال جاری از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 16 در محل سالن همایش ایمیدرو برگزار می شود.

برنامه ممیزی؛ سال 98

ولدخانی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده سومین برنامه ممیزی عملکرد HSEE مدیران واحدهای تابعه ایمیدرو از 25 فروردین شروع و تا پایان تیر 98 انجام می شود.

وی افزود: در این برنامه، 40 نفر از کارشناسان HSEEواحدهای تابعه، ممیزی را برعهده خواهند داشت که پس از ممیزی و ارزیابی همه واحدها، نتایج گزارش های ممیزی در نیمه نخست سال 98 برای واحدهای ممیزی شونده ارسال خواهد شد تا بر اساس شناخت نقاط قوت و ضعف، برنامه ریزی لازم برای ارتقای عملکرد حوزه HSEE به عمل آید.

وی افزود: از واحدهای برتر و واحدهایی که بیشترین ارتقا را نسبت به دوره قبل داشته اند، همچون سال جاری، طی مراسمی در نیمه دوم سال آینده قدردانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید