138328

نخستین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی در زاهدان افتتاح شد‎

دنیای معدن -نخستین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی سیستان و بلوچستان با حضور معاون منابع طبیعی کشور، رئیس صندوق بیمه و سرمایه گذاری معادن کل کشور، رئیس خانه معدن ایران، مدیر کل سیاستگذاری وزارت صنعت و جمعی از مسئولان استانی در محل نمایشگاه دائمی زاهدان افتتاح شد.

به گزارش دنیای معدن، دبیر برگزاری نمایشگاه معدن و صنایع وابسته روز سه شنبه در حاشیه مراسم گشایش این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای نخستین بار نمایشگاهی در حوزه معدن و صنایع وابسته در سیستان وبلوچستان برپا شد که هدف آن شناسایی پتانسیل های معدنی این استان و بهره وری بهتر از این ظرفیت خدادادی است.
محدثه رحمانی با بیان اینکه در این مراسم شماری از مدیران کشوری و استانی و کارشناسان حوزه معدن حضور داشتند افزود: مدیر کل منابع طبیعی کشور، رئیس خانه معدن ایران، مدیر کل سیاست گذاری وزارت صمت، رئیس و اعضای شورای عالی معادن کشور، مدیر عامل و نائب رئیس شرکت توسعه تجارت زندگی برای معرفی نخستین ترمینال مکانیزه سبز مواد معدنی در بندر چابهار، دبیر کمیسیون علمی تحقیقاتی و فناوری هیات دولت، دبیر امور زیر بنایی سازمان صمت و محیط زیست حضور داشتند.
وی تصریح کرد: شرکت های داخلی و خارجی زیادی از جمله شرکت مس ایران، شرکت طرح و تولید مواد معدنی، شرکت ایمیدرو و سایر شرکت های معتبر در حوزه معدن در این نمایشگاه شرکت دارند.
دبیر برگزاری نمایشگاه معدن و صنایع وابسته خاطر نشان کرد: برگزاری 2 پنل تخصصی از برنامه های این نمایشگاه است که در پنل اول فعال سازی و احیاء معادن کوچک مقیاس در سطح سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار دارد و در پنل دوم بحث لجستیک و کسب و کار نوین معدنی مطرح است.
وی افزود: این نمایشگاه از 23 تا 25 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی زاهدان واقع در خیابان دانشگاه برای بازدید عموم دایر است.

دیدگاهتان را بنویسید