138311

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در بازدید از فولاد خراسان

توانایی و تاب آوری مجتمع فولاد خراسان بسیار ارزشمند است

دنیای معدن - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از خط تولید و نشست با مدیران مجتمع فولاد خراسان، سرمایه گذاری ارزشمند و به بار نشستن طرح های توسعه فولاد خراسان را در سال های اخیر، ارزشمند و نشانه ای از تاب آوری صنایع کشور در شرایط موجود دانست.

به گزارش دنیای معدن، مهندس شاکرمی، معاون روابط کار و جبران خدمت این وزارتخانه، در بازدید از فولاد خراسان، با بیان این که سرمایه گذاری عظیم صورت گرفته در این مجتمع و حتی به بهره برداری رساندن 1200میلیارد تومان طرح توسعه ای در سال های دشوار تحریم را نشانه عزم این شرکت در تولید و اشتغال دانست و افزود: وضعیت مناسب اشتغال و رضایت کارکنان در این صنعت بزرگ در شرق کشور، نوید بخش و مایه خوشحالی است.

وی با قدردانی از اقدامات توسعه ای «مجتمع فولاد خراسان»، افزود: سرمایه گذاری فولاد خراسان در طرح های توسعه و ایجاد صدها شغل در کنار تکمیل زنجیره تولید، اقدامی ارزنده و در عین حال دوراندیشانه بوده است که در سال های اخیر در این شرکت صورت گرفته و قطعا بر تاب آوری این شرکت موثر بوده است. چرا که امروزه شاهد دشواری های بسیاری هستیم که برخی شرکت ها را به تعطیلی کشانده است و شرکت هایی که منابع خود را درست هزینه کرده اند، امروز مشکلات به مراتب کم تری دارند.

مهندس شاکرمی را در این بازدید، مهندس سنجری (مدیر کل «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» خراسان رضوی) و نبوی نژاد، رییس این اداره در نیشابور همراهی می کردند.

در این بازدید، مهندس سیدحسین احمدی، مدیرعامل مجتمع به همراه معاونان بهره برداری، منابع انسانی و امور اجتماعی، برنامه ریزی و فناوری حضور داشت و توضیحاتی درباره روند تولید، وضعیت روابط کار و میزان اشتغال شرکت به معاون وزیر ارایه گردید.

دیدگاهتان را بنویسید