138294

با حضور معاون اول رییس جمهوری:

مجتمع فولاد راد همدان بهره برداری شد

دنیای معدن -همزمان با دهه فجر مجتمع فولاد راد همدان روز سه شنبه با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهوری بهره برداری شد.

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل فولاد راد در حاشیه بهره برداری از این مجتمع با بیان اینکه مرحله نخست این مجتمع با ظرفیت تولید500 هزار تن میلگرد از امروز آغاز شد افزود: این مجتمع ظرفیت تولید میلگرد از شماره هشت تا 32 را دارد.
علی اکبر یوسفی فرد ادامه داد: این مجتمع با اعتبار سه هزار و 500 میلیارد ریال و حمایت دولت تدبیر و امید آغاز به کار کرد.
وی اظهار داشت: با بهره برداری از مجتمع فولاد برای 400 تن به صورت مستقیم و یک هزار و 500 تن به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است.
یوسفی فرد افزود: همزمان با بهره برداری از این مجتمع به دستان اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و هیات همراه عملیات اجرایی مرحله دوم این مجتمع نیز آغاز شد.
مدیرعامل مجتمع فولاد راد تاکید کرد: مرحله دوم این مجتمع تا سال آینده بهره برداری می شود که ظرفیت اشتغال این مجتمع را به 750 تن به صورت مستقیم افزایش می دهد.
این مجتمع در شهرک صنعتی ویان ساخته شده است.
به گزارش ایرنا، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امروز سه شنبه چهار نیروگاه خورشیدی، 2 واحد صنعتی فروسیلیس، یک کارخانه دارو سازی و یک کارخانه فولاد در استان همدان توسط معاون اول رییس جمهوری بهره برداری می شود.
جهانگیری در این سفر با حضور در شهرک صنعتی ویان واقع در شهرستان کبودراهنگ، علاوه بر بازدید و بهره برداری از واحد صنعتی فولاد راد، چهار نیروگاه خورشیدی 7 مگاواتی را به طور همزمان در سطح استان افتتاح خواهد کرد.
وی در ادامه برنامه های این سفر یک روزه، کارخانه هگمتان دارو در شهرستان تویسرکان را بهره برداری و سپس از شهرک مبل و منبت شهرستان ملایر بازدید می کند.
افتتاح 2 واحد صنعتی فروسیلیس آذرخش و غرب پارس در شهرستان ملایر و شرکت در جلسه شورای اداری استان که با حضور کارآفرینان، نخبگان و جوانان این استان برگزار می شود از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون اول رییس جمهوری در سفر به استان همدان است.

دیدگاهتان را بنویسید