138264

مدیرعامل فولاد خوزستان :

مدیریت جهادی در خدمت رسانی به مردم، مهم ترین آرمان انقلاب اسلامی است

دنیای معدن - محمد کشانی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پیامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و مهم ترین آرمان انقلاب اسلامی را خدمت رسانی به مردم دانست.

به گزارش دنیای معدن، کشانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ با رهبری مدبرانه ی حضرت امام خمینی (ره) بذر امید را در دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان کاشت و آغاز حرکتی شد تا با تکیه بر توانمندی های خود و مستقل از ابرقدرت ها و زورگویان جهان، راهی نو در تفسیر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بر نقشه جهان نقش ببندد و امروز مدیریت جهادی در خدمت رسانی به مردم، مهمترین آرمان انقلاب اسلامی به شمار می رود.
مدیرعامل فولاد خوزستان افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران وقتی به این راه چهل ساله نگاهی می اندازیم چیزی جز اراده، ایمان، ایثار، شهادت، تلاش، سازندگی، پیشرفت، امید و وحدت در کارنامه ملت شریف ایران نمی بینیم.
وی گفت: امروز ملت بزرگ ایران با وحدت و همدلی و با درایت و راهنمایی های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر این مسیر و راه نورانی با اعتقاد، اراده و عزم کامل پای می فشارند و هرگز از موانع، سختی ها و تحریم های ظالمانه نهراسیده و تا رسیدن به آرمان ها و اهداف بزرگ انقلاب اسلامی از پای نخواهند نشست .
وی تاکید کرد: مجموعه شرکت فولاد خوزستان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با رویکرد انقلابی و جهادی خود و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی گام های بلندی در راستای خدمت رسانی به مردم برداشته است و نمونه بازر آن، بسیج کلیه نیروها و امکانات و تجهیزات جهت کمک رسانی به شهروندان مناطق سیل زده استان خوزستان، مقاوم سازی و ترمیم منازل مسکونی مناطق محروم، ویزیت رایگان و تامین دارو، افتتاح ورزشگاه فولاد خوزستان جهت رفاه شهروندان و علاقمندان به ورزش، کمک به مدارس مناطق محروم، راهسازی و ترمیم جاده های ارتباطی روستاها و مناطق اطراف شرکت، توسعه فضای سبز و توجه ویژه به محیط زیست و ... می باشد.
کشانی در ادامه اظهار داشت: چشم انداز فولاد خوزستان تولید پایدار، فروش و صادرات محصول با کیفیت و دستیابی و توسعه ی صنایع بالادستی و پایین دستی است و با این رویکرد گام های موثری در اشتغال زایی جوانان برداشته خواهد شد.

کشانی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و همت کارکنان گروه فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد با دیدگاه جهادی و انقلابی کارکنان، روز به روز شاهد پیشرفت و شکوفایی این مجموعه بزرگ صنعتی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید