138062

محمد کشانی بعنوان مدیر نمونه جهادی کشور در سال ۹۷ انتخاب شد

دنیای معدن - پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی با رویکرد " ۴۰ سالگی انقلاب، ملت ایران، ایستاده بر آرمان ها " و با هدف تجلیل از مدیران جهادی کشور در سال ۱۳۹۷ برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، همایش یاد شده دوشنبه ۲۴ دی ماه ۹۷ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور مسئولان بلند پایه کشوری و لشکری انجام شد.
در ابتدای این مراسم سردار سرتیپ سپهر، دبیرکل این همایش ضمن خیرمقدم به مدعوین در سخنانی به معرفی انجمن مدیریت جهادی به عنوان یک سازمان مردم نهاد پرداخت و تاکید کرد : این انجمن بدون استفاده از امکانات دولتی و تنها با حمایت و کمک های مردم و خیرین فعالیت می کند؛ لباس سبز سپاهی که من پوشیدم نیز لباس جهاد و نماد روحیه انقلابی است.
وی افزود : در این همایش از ۲۵ مدیر ممتاز و جهادی کشور که طی یکسال گذشته شناسایی شده اند تجلیل خواهد شد.
دبیر کل همایش ملی مدیریت جهادی، روحیات، ایثار و ساده زیستی مدیران را از شاخصه های اصلی انتخاب مدیران جهادی در این همایش عنوان کرد.
سردار سپهر با اشاره به ماهیت انجمن مدیریت جهادی، اظهار کرد : این انجمن بر اساس مطالبات، رهنمودها و انتظارات مقام معظم رهبری در حوزه عزم ملی و مدیریت جهادی فعالیت می کند و بر این باوریم که برای حل مشکلات اقتصادی، دیپلماسی دفاعی، امنیتی و سازندگی و خدمت رسانی نیاز به تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی است و اعتقاد داریم همان گونه که در ۴۰ سال گذشته هر وقت در نقاط عطف انقلاب نیاز به یک حرکت پرتلاش داشتیم با نگاه و انگیزه و روحیه جهادی آن بن بست ها را دور زدیم و موانع را برچیدیم.
در ادامه دکتر کاوه پزشک رییس انجمن مدیریت جهادی کشور در گفت و گو با خبرنگار ما تصریح کرد : شاکله اصلی این انجمن به عنوان یک سازمان مرد نهاد شکل گرفت تا با ایجاد پایگاهی دائمی جهت تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در بین مدیران و مسئولان کشور، شناسایی نقاط قوت و ضعف مدیران در جهت رشد و تعالی، تلاش برای ایجاد همدلی، همگرایی و اتحاد مدیران و هم افزایی قوای کشور، همچنین تقویت و ترویج فرهنگ حفاظت از منابع و منافع کشور بین مدیران و مسئولان بتواند نقش مدیریت جهادی را در سیاست ها و تصمیم گیری های کلان کشور تبیین نماید.
محمد کشانی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در حاشیه این همایش به خبرنگار ما گفت : امروز شرکت فولاد خوزستان با نگاه انقلابی و جهادی سعی بر آن دارد، جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم های موثری بردارد.
وی افزود : افتتاح ورزشگاه فولاد خوزستان، تولید پایدار و بدون وقفه، صادرات بیش از ۷۳٪ از محصولات و ارز آوری برای کشور، کلنگ زنی کارخانه مگامدول آهن اسفنجی و کلنگ زنی بزرگترین پست GIS برق کشور، خرید ۶۷٪ درصد از سهام شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی جهت تامین کنسانتره و گندله مورد نیاز، خرید ۶۵٪ درصد از سهام شرکت صنعت فولاد شادگان را در راستای افرایش تولید و اشتغال زایی برای جوانان منطقه برشمرد.
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تصریح کرد : در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز کارهای بزرگی نظیر توسعه فضای سبز به مساحت بالغ بر ۵۰۰ هکتار، کمک به مناطق محروم و مدارس، ویزیت رایگان بیماران و تامین دارو و راهسازی به سرانجام رسیده است که این اقدامات با نگاه و تفکر جهادی شکل گرفته و گوشه ای از فعالیت های شرکت فولاد خوزستان به شمار می رود و تلاش داریم در آینده با همین رویکرد جهادی و تفکر انقلابی گام های بلند تری برداریم .
گزارش خبرنگار ما حاکیست محسن رفیق دوست از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش از دیگر سخنرانان این مراسم بودند که نکاتی را در خصوص تفکر انقلابی، مدیریت جهادی و ترویج این فرهنگ در بین مدیران و مسئولان کشور بیان نمودند.
در پایان این همایش با حضور سردار سرتیپ سپهر دبیرکل همایش، دکتر کاوه پزشک رییس انجمن مدیریت جهادی کشور، دکتر محمدرضا عارف رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، محسن رفیق دوست یادگار هشت سال دفاع مقدس، دکتر علی نیکزاد مدیرعامل گروه توسعه ساختمان تدبیر، مهندس سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و دیگر مسئولان از مدیران جهادی کشور در سال ۹۷ تقدیر و قدردانی شد.
گفتنی است محمد کشانی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان برای دومین سال متوالی بعنوان مدیر نمونه جهادی کشور در این همایش انتخاب و لوح تقدیر خود را از مسئولان همایش دریافت نمود.

دیدگاهتان را بنویسید