138018

وزارت صنعت و بانک ها نسبت به معدن داران کرمانشاه رویکرد سخت گیرانه دارند

دنیای معدن - نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک های عامل نسبت به معدن داران استان کرمانشاه رویکرد سخت گیرانه ای دارند.

فرهاد تجری در کرمانشاه، با اشاره به مشکلات متعدد معادن کرمانشاه اظهار داشت: متأسفانه وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک های عامل رویکرد سخت گیرانه ای نسبت به معدن دارن استان کرمانشاه دارند.

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: معادن استان مانند سایر بخش های دیگر در این شرایط اقتصادی در وضعیت مناسبی به سر نمی برند.

تجری با بیان اینکه این معادن نیاز به سرمایه در گردش، توان مالی و تقویت اقتصادی دارند، بیان کرد: اما امروز متأسفانه به دلیل وجود بروکراسی نارضایتی معدن داران و همچنین معدن کاران استان های مرزی بیشتر شده است.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه منصوب شددبیرکل اتحادیه معدن: بیش از آنکه نگران تحریم ترامپ باشیم، از سیاست‎های جهانگیری می‎ترسیم17 معدن راکد استان کرمانشاه فعال شد

تجری با اشاره به اینکه بخش معادن در کشور ما مظلوم واقع شده است گفت: معادنی که برای هر کدام از آنها پنج تا شش میلیارد تومان هزینه شده، اکنون فروش محصولاتشان قطره چکانی است و درآمد چندانی ندارند.

وی افزود: برخی از معادن استان کرمانشاه در حیات نیمه جان قرار دارند و به سختی فعال هستند.

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه عده ای در مرکز و از روی کاغذ برای معادن کرمانشاه تصمیم می گیرند، بدون آنکه از نزدیک بدانند معدن دار با چه شرایط سختی در نقاط مرزی استان کار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید