137979

دهمین نمایشگاه صنعت سیمان آغاز به کار کرد

دنیای معدن - دهمین نمایشگاه صنعت سیمان و گرامیداشت 85 سالگی این صنعت امروز سه شنبه با حضور معاون امور معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه های بوستان گفت و گو افتتاح شد.

به گزارش دنیای معدن، در این نمایشگاه 2 روزه انواع تجهیزات و قطعات مربوط به کارخانجات آسفالت، دستگاه سرند، دستگاه مرکزی بتن ثابت، سنگ شکن های مخروطی، لوله و متعلقات برای عملیات بتن ریزی فونداسیون ها در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
فعالان صنعت، همچنین تجهیزاتی چون دیوارهای برشی و سقف ها، جک بتن شکن، جک ملات شکن، اره برش مغز بتن، انواع قالب بتن، عمل آوری بتن، میز ویبره، اره برش مستقیم خاک، چکش تراکم، الک های دانه بندی، لرزاننده و اولتراسونیک بتن، تجهیزات آزمایشگاه مجهز بتن، تجهیزات کامل آزمایش برش، انواع تجهیزات و ابزار عایق نسوز ها و فیلتراسیون را به نمایش درآورده اند.
این نمایشگاه شامل 30 غرفه در مساحت 2 هزار متر مربع است که امروز و فردا از ساعت 10 تا 18 آماده بازدید علاقه مندان و متخصصان صنعت سیمان است.
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران درباره برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: صنعت سیمان از جمله صنایع کلیدی و مادر کشور است که سهم مهمی در توسعه پایدار کشور داشته است.
عبدالرضا شیخان با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت 85 سالگی صنعت سیمان ایران خاطرنشان کرد: همایش تخصصی با حضور اکثریت شرکت های سیمان مناطق مختلف کشور و برخی از صنایع پایین دستی و و ارائه دهندگان خدمات برگزار می شود.
برپایه این گزارش، همزمان با برگزاری این نمایشگاه تخصصی ده ها شرکت تولیدی و واحدهای تحقیقاتی دانشگاهی و پژوهشی جدیدترین فناوری های ساخت و تولید بتن پیشرفت های صورت گرفته این حوزه ی و جدیدترین تجهیزات صنعت سیمان و صنایع وابسته را ارائه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید