137799

تامین مالی طرح های بزرگ در استان البرز توسط بانک صنعت و معدن

بانک صنعت ومعدن دردولت تدبیر و امید 27 هزار و 500 میلیارد ریال به طرح های بزرگ استان البرز، تسهیلات پرداخت نموده که از این میزان 200 میلیون یورو به صورت ارزی و 9 هزار و 500 میلیارد ریال در قالب تسهیلات ریالی بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی این بانک، حسین مهری رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک صنعت و معدن که به استان البرز سفر کرده بود، روز گذشته در جمع همکاران شعب با اشاره به نقش پراهمیت بانک مزبور در تامین مالی طرح های صنعتی بزرگ استان بیان داشت: در درجه نخست از تمام امکانات و ظرفیت های بانک برای تامین سرمایه در گردش طرح ها استفاده خواهیم کرد.
مدیر عامل بانک عنوان کرد: نیاز کنونی کشور افزایش تولید داخلی و حرکت به سمت خودکفایی است از این رو برنامه زمانی پرو‍ژه ها تا رسیدن به بهره برداری و تولید محصول نهایی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و اولویت بعدی این بانک تکمیل پروژه های نیمه تمام است تا در کوتاه ترین زمان ممکن وارد چرخه تولید شوند.
مهری تصریح کرد: طرح های توسعه ای واحدهای تولیدی موجود و حمایت از طرح های دانش بنیان و صادرات محور اولویت دیگر بانک است.
وی در ادامه افزود: به منظور تسهیل و تسریع ارایه خدمات مالی، طرح بازسازی و نوسازی ساختمان سرپرستی این استان با هدف دسترسی بهتر ذینفعان و مشتریان بانک در دستور کار قرار گیرد و شرکت های ابزاری بانک نیز به منظور هم افزایی بین بخش های مختلف و ارائه خدمات مطلوب در این ساختمان مستقر خواهند شد.
رییس هیات مدیره بانک در پایان افزود: برای هدایت منابع در مسیر صحیح لازم است کلیه همکاران با تکیه بر دانش و تجارب خود از پتانسیل بالای این بانک به عنوان یک بانک تخصصی در حوزه صنعت و معدن استفاده کنند و مشاور امین سرمایه گذاران و کارآفرینان باشند.
در ادامه مدیرعامل به اتفاق هیأت همراه از پروژه های الکترونیک افزار آزما، فرآوری فروکتوز ناب و سامان صنعت اطلس که توسط این بانک تامین مالی شده اند، بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید