137745

در مراسم قدردانی از کارآفرینان برتر استان انجام شد: تقدیر از «فولاد خراسان» به عنوان کارآفرین برتر خراسان رضوی

دنیای معدن -دوازدهمین همایش کارآفرینان برتر خراسان رضوی با حضور سرپرست استانداری و فعالان صنعت و کارآفرینی استان در سالن همایش های اداره «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» برگزار شد و در آن 29 کار آفرین برتر استان در حوزه های مختلف تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که روز 13 آذرماه در مشهد برگزار شد، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی «فولاد خراسان» به نمایندگی از این شرکت لوح تقدیر و تندیس یادبود دوازدهمین همایش کارآفرینان برتر استان را به نمایندگی از مجتمع از سرپرست استانداری خراسان رضوی دریافت کرد.

در این مراسم، سرپرست استانداری خراسان رضوی با بیان این که «کارآفرینان؛ سرداران و فرماندهان جنگ اقتصادی امروز هستند.» افزود: انتقال تجارب کارآفرینی به نسل ها و گروههای دیگر از مهمترین اقدامات این فرماندهان است.

قربان میرزایی در مراسم قدردانی از 29 کار آفرین برتر استان افزود: خراسان رضوی در همه شاخص ها جزو استان های پیشرو در کشور به شمار می رود و این توسعه در گرو وجود کارآفرینان و نیروی جوان مستعد است.

در ادامه این مراسم، «مدیر کل تعاون کارو رفاه اجتماعی» هم درباره انتخاب کار آفرینان برتر گفت: ارزیابی عملکرد کارآفرینان با ثبت نام بیش از 190 کارآفرین در سه حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات از شهریور پارسال آغاز شد که پس از داوری 29 کارآفرین برتر معرفی شدند.

محمد سنجری افزود: در هر حوزه سه کارآفرین برتر هم به جشنواره کشوری معرفی شدند.

در این مراسم مهندس صبوریان به نمایندگی از «مجتمع فولاد خراسان» که عنوان کارآفرین برتر ملی در بخش صنایع معدنی را کسب کرده است، به خاطر نقش موثر در ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی قدردانی شد.

در خراسان رضوی 100هزار بنگاه اقتصادی با جمعیت یک میلیون و 200هزار کارگر در حوزه صنعت و خدمات فعالیت می کنند.

ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری،ایجاد نشاط و رقابت سالم در فضاهای کسب و کار، شناسایی کارآفرینان خلاق و موفق و معرفی آنان به جامعه خصوصا قشر جوان و تحصیل کرده، حمایت معنوی از کارآفرینان برای ایجاد کسب و کار جدید، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی و تشویق حامیان کارآفرینی به مشارکت و سرمایه گذاری در اجرای برنامه های کارآفرینی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید