137738

خط و نشان فولاد هرمزگان برای رقبا در دومین روز مسابقات فوتسال کارکنان ایمیدرو

دنیای معدن - روز دوم یازدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان ایمیدرو به میزبانی شرکت فولاد هرمزگان در بندرعباس به پایان رسید.

در نخستین دیدار از روز دوم گروه نخست تیم تهیه و تولید مواد معدنی ایران با نتیجه 4 بر یک از سد تیم سنگ آهن سنگان عبور کرد و در دومین دیدار تیم ذوب آهن اصفهان توانست با نتیجه 4 بر 2 از سد فولاد آذرباییجان بگذرد.

در روز دوم نیز از این گروه تیم منطقه ویژه لامرد استراحت داشت.

اما در نخستین دیدار از روز دوم گروه دوم تیم فولاد مبارکه اصفهان پس از استراحت در روز نخست با نتیجه 5 بر صفر از سد فولاد شادگان و در دومین دیدار تیم سرب و روی مهدی آباد با نتیجه 5 بر یک از سد مس شهربابک عبور کردند.

در روز دوم تیم فولاد میانه نیز استراحت داشت.

در ادامه مسابقات و در روز نخست گروه سوم تیم آپال سنگان با نتیجه 7 بر 2 از سد تیم آلومینای ایران عبور کرد و تیم فولاد هرمزگان میزبان مسابقات موفق شد فولاد هرمزگان با نتیجه 4 بر یک از سد مس ب (سونگون) عبور کند تا گام نخست را با قدرت بردارد.

اما در روز نخست گروه چهارم تیم فولاد اکسین خوزستان با نتیجه 2 بر یک از سد فولاد خوزستان عبور کرد و تیم مس الف با نتیجه 5 بر 2 از سد گل گهر سیرجان گذشت تا برای حریفان خوزستانی خود خط و نشان جدی بکشد.

لازم به ذکر است، یازدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان ایمیدرو و شرکت های تابعه به میزبانی شرکت فولاد هرمزگان در بندرعباس با شرکت 18 تیم در دو گروه 5 تیمی و دو گروه چهار تیمی در سالن فجر بندرعباس برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید