137669

واریز ۱۵ میلیارد ریال حقوق دولتی معادن اردبیل

دنیای معدن - رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: امسال تاکنون بیش از ۱۵ میلیارد ریال حقوق دولتی از بهره برداران معادن این استان وصول و به خزانه دولت واریز شده است.

به گزارش دنیای معدن، سید حامد عاملی بیان کرد: وصول و دریافت این مقدار مطالبات دولت نشانگر همکاری و تعامل بسیار خوب معدن کاران استان با سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

وی با اشاره به اکتشافات در معادن استان اظهار داشت: اکتشافات علمی و عمقی انجام شده و در حال حاضر حفاری ها در عمق برای شناسایی رگه ها و ذخایر معدنی ادامه دارد.

عاملی بیان کرد: عملیات حفاری در عمق زمین و نقاط امید بخش حوزه های معدنی استان شناسایی و توسط شرکت های سرمایه گذار به بخش خصوصی واگذار شده و در نقاط مختلف در حال حفاری گمانه ها و نمونه برداری هستند.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش شرکت های سرمایه گذار در اکتشافات معدنی نتایج امید بخشی حاصل شده و امیدواریم با ادامه عملیات اکتشافی خبرهای خوشی در این زمینه اعلام شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: رعایت موارد ایمنی و فنی ، تعامل با دستگاه های اجرایی مرتبط با امور معادن ، وصول به موقع حقوق دولتی، ادامه مطالعات و عملیات اجرایی اکتشاف مناطق امید بخش، برداشت قانونی و اصولی طبق مجوز های صادره و رعایت ایمنی کارگران شاغل در معادن از جمله اولویت های این سازمان است.

وی با بیان اینکه در صورت تحقق اهداف تعیین شده در حوزه معادن و صنایع معدنی استان درآمد معدن کاران و دولت افزایش خواهد یافت، افزود: کشف ذخایر جدید فلزی در استان باعث اشتغالزایی و رونق و توسعه اقتصادی منطقه نیز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید