137660

۱۵ میلیارد ریال حقوق دولتی معادن استان اردبیل به خزانه واریز شد

دنیای معدن - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بیش از ۱۵ میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان اردبیل تا پایان آبان ماه امسال وصول و به خزانه دولت واریز شد.

به گزارش دنیای معدن، سیدحامد عاملی صبح امروز در جلسه بررسی بهره وری معادن استان اردبیل اظهار داشت: بیش از 15 میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان اردبیل تا پایان آبان ماه امسال توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان وصول و به خزانه دولت واریز شده است.

وی با اشاره به همکاری خوب معدن کاران استان و تلاش مستمر همکاران سازمان بیان کرد: در سایه این همکاری ها و مشارکت ها این مهم به سرانجام رسیده است که این امر نشان از تعامل و همکاری خوب بین معدن کاران استان و پرسنل و کارشناسان سازمان دارد.

برداشت غیرمجاز از معادن سلیس همدان با برخوردهای قانونی پایان یافت40 نوع ماده معدنی از معادن استان سمنان استخراج می شودمعادن فعال در استان سمنان از ماشین آلات نوین برخوردار نیست

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در مورد اکتشافات در سطح معادن استان گفت: اکتشافات علمی و عمقی انجام شده و در حال حاضر حفاری ها در عمق، برای شناسایی رگه ها و ذخایر معدنی ادامه دارد و عملیات حفاری در عمق زمین و نقاط امیدبخش حوزه های معدنی استان شناسایی شده و توسط شرکت های سرمایه گذار به بخش خصوصی واگذار شده است که در نقاط مختلف استان در حال حفاری گمانه ها و نمونه برداری هستند.

عاملی تصریح کرد: با توجه به گزارشات شرکت های سرمایه گذار در اکتشافات معدنی نتایج امیدبخشی حاصل شده و امید است با ادامه عملیات اکتشافی و کسب نتایج امیدبخش شاهد تحقق اهداف از پیش تعیین شده باشیم و کشف ذخایر جدید فلزی در آینده زمینه ساز رونق و توسعه اقتصادی استان شود.

وی در مورد بهره بردای از معادن استان اظهار کرد: رعایت موارد ایمنی و فنی، تعامل با دستگاه های اجرایی مرتبط با امور معادن، وصول به موقع حقوق دولتی، ادامه مطالعات و عملیات اجرایی اکتشاف مناطق امید بخش و برداشت قانونی و اصولی طبق مجوزهای صادره در حوزه معادن استان و رعایت ایمنی کارگران شاغل در معادن سراسر استان اردبیل از جمله مسایل مهم و اساسی در زمینه امور معادن استان و صنایع معدنی است که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آن را با جدیت تمام پیگیری می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به افزایش اشتغال در معادن استان در آینده افزود: تلاش برای رشد و پیشرفت فعالیت معدنی استان در آینده را بسیار امیدوارکننده می دانیم و در صورت تحقق اهداف تعیین شده در حوزه معادن و صنایع معدنی استان شاهد افزایش درآمد معدن کاران و نیز افزایش وصول درآمد دولت از طریق دریافت حقوق دولتی در استان اردبیل خواهیم بود که این موضوع خود سبب ایجاد و گسترش اشتغال جدید و افزایش اشتغال در استان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید