137639

ارسال ۷۵۰۰۰۰ تن ماده معدنی به کارخانجات تغلیظ طی یک هفته

دنیای معدن -مدیر معدن مس سرچشمه گفت: با تلاشی مضاعف در امور معدن، افتخاری دیگر رقم خورد و همکاران ما توانستند ظرف ۷روز، 750 هزار تن ماده معدنی را به کارخانجات تغلیظ ارسال کنند.

به گزارش دنیای معدن، محمدرضا کارگر دیانتی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طی یک هفته گذشته و دقیقا بعد از رفع معایب موجود در سنگ شکن و استارت نوار دو در روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه، همکاران ما در امور معدن توانستند تاچهارشنبه ۷ آذر ماه 750 هزار تن ماده معدنی را به کارخانجات تغلیظ ارسال کنند که علاوه بر تامین خاک مصرفی کارخانجات تغلیظ، مجددا جان تازه ای به انبار درشت بخشید.

وی با قدردانی از این اقدام جهادی همکاران حوزه معدن، تأکید کرد: تلاشتان وصف ناپذیر و ستودنی است و قطعا مجموع این افتخارات در تاریخ مس ماندگار خواهد ماند.

مدیر معدن مس سرچشمه تصریح کرد: همکاران ما با همت خود، تداعی کننده دوران دفاع مقدس بوده و با تلاش جهادی خود هر روز پیروزی و افتخاری جدید می آفرینند و این تلاش همراه با حفظ و صیانت از معدن و سازندگی جهت رسیدن به تولیدی پایدار بوده است.

کارگر دیانتی خاطرنشان کرد: همکاران ما که تولید دیروز و امروز را رقم زده اند و راه را برای تولیدی بیشتر و پایدار هموار ساخته اند و با فکر، اندیشه و تلاش، معدنی را بهتر از قبل ساخته اند که تعجب همه متخصصین و مشاورها را به همراه داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید