137618

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته بسیج

حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در این پیام آمده است:
بسیج شجره طیبه ای است که در نخستین سال های استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برای صیانت از تمامیت ارضی کشورمان به دست بنیانگذار کبیر انقلاب ، امام خمینی (ره) نشانده شد و طی چند دهه چنان بربالید که چشم همگان را به خویش خیره ساخت.
این فرزند شایسته انقلاب با بهره گیری از ذخائر فرهنگی و معنوی و روحیه ایستادگی توانست در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان این آب و خاک بایستد و طمع خام آنها را در اشغال میهن اسلامی و از میان بردن آرمان ها و دستاوردهای انقلاب نقش برآب کند.
این شور انقلابی و مقدس در فرایند تکامل خود و در پیوند با تجربه های علمی و فنی توانست پس از پایان آن دوران ، عرصه فعالیت خود را گسترش داده و ثمراتی ماندگار و به مراتب فراتر به بارآورد که نه تنها این نسل بلکه نسل های آینده نیز از آن برخوردار خواهند شد.
باید بدانیم که بسیجی بودن یک صفت است ، صفتی که از ایمان ، ایثار و پایبندی به ارزش ها در مسیر تلاش برای سربلندی این کشور حکایت می کند ، در واقع هر ایرانی یک بسیجی است و میتواند در عرصه های فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و صنعتی برای توسعه پایدار میهن اسلامی تلاش کند.
از این رواست که همکاران ما در بانک صنعت و معدن در شرایطی که اقتصاد کشور با چالش روبرو شده و اعمال تحریم های ظالمانه نیاز به عزمی استوار را بیش از پیش پدیدار ساخته است با روحیه ای بسیجی تمام توش و توان خویش را به کار گرفته اند تا با تامین مالی طرح های صنعتی و بسط توسعه پایدار اقتصادی به مردم این سرزمین کمک کنند تا از عرصه این آزمون تاریخی سربلند بیرون آمده و برگی دیگر به کتاب استقامت و سرافرازی ایران اسلامی بیفزایند.
اینجانب ضمن تبریک هفته بسیج به ملت بزرگ ایران ، بسیجیان سرفراز و همکاران سختکوشم آینده ای هرچه تابناک تر را برای کشورمان آرزومندم.

دیدگاهتان را بنویسید